draden net wegwerken

• Topicstarter Topicstarter Anonymous
  • Startdatum Startdatum
ik heb al me draden ingekort/laten inkorten. Ik was eerst wel bang dat het niet zou werken enz. maarre het werkt perfect, alle draden zijn nu mooi op lengte.

ik draai lange servodraden rond een zo'n ontstoor ring van (koolstof?)
of ik laat ze los zitten, het stoort me niet. of frommel ze gewoon ergens weg zodat ze niet op de grond komen. vele servo draden naast elkaar is niet goed denk ik, zouden we es aan de electronica mensen moeten vragen.

Roboscan zei:
NiTrO zei:
Bart_Banaan zei:
Ik gebruik heel smal dubbelzijdig plakband,

dan nog lijkt het me sterk dat je dubbelzijdig tape zo dun als je antene draad gesneden krijgt. is wel zo.. naja mijn excuses. is het niet zo. komt er dan niet inwijs veel vuil tussen te zitten?

Groet Robo

Nee hoor, want als er eenmaal een keer stof op dat plakband heeft gezeten (dus op de 'vrije' stukkies) dan plakt het niet meer, en blijft er ook geen vuil meer aankleven. Dus na de eerste keer rijden en schoonmaken zit het draadje nog gewoon vast, en zet er zich geen extra vuil vast.

cooper zei:
ik draai lange servodraden rond een zo'n ontstoor ring van (koolstof?)
of ik laat ze los zitten, het stoort me niet. of frommel ze gewoon ergens weg zodat ze niet op de grond komen. vele servo draden naast elkaar is niet goed denk ik, zouden we es aan de electronica mensen moeten vragen.
Er staan relatief hoge spanningen (6 volt) en lage frequenties (50 hz) op die kabeltjes, dus die kun je wel bij elkaar in de buurt hebben zonder dat overspraak echt een probleem wordt. Dingen die je apart wilt houden zijn je voedingsdraden (regelaar->motor) en antennedraad...

Back