Bart_Banaan
Forum veteraan
Dit is wel te doen met 1:18 micro's, maar ook ik moet afhaken... Ik zie mijn 1:10 Bolink Electro Dragster liever niet in een net verdwijnen... Sorry!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jeroen E zei:Wij hebben nooit het idee gehad Amerikaanse snelheidsrecords te zullen breken. Voor de goede orde, we hebben het hier over een indoor speedrun. De baan is korter, dus zijn de eindsnelheden lager en dus is er minder schade. Ik heb die Amerikaanse filmpjes eens bekeken en zie diverse auto's uit elkaar spatten simpelweg door het onbestuurbaar raken op hoge snelheid. Dat kan bij ons dus niet gebeuren door een goed 'opvangsysteem' en de lagere snelheden. Risico dat er wat stuk gaat is er natuurlijk altijd, dan moet je die mooie auto op de kast laten staan. Of durven jullie de uitdaging wel aan?
Mad Monster zei:Als je die baan nu eens beperkt tot 40 meter en op 15 meter na de finish een flink breed (tennis) net spant, kun je sprinten, dan even vaart minderen en vervolgens indien nodig "zacht" opgevangen worden.
Misschien dat er dan ook wat meer inschrijvingen komen.......
Succes!
Jeroen E zei:chicken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!