Ik ben nog wat aan het proberen geweest met mijn aerohawk, en ik kwam er achter dat hij gewoon normaal vliegt als ik het kapje er op zet. Hierdoor komt de luchtstroom van de rotos niet over de elektronica. Geen probleem zou je zeggen, alleen ik kan dus nog even niet met kapje vliegen, omdat mijn motor (razor mh v2) dan veel te warm word. (weet iemand misschien waar ik hier een heatsink hier voor kan verkrijgen?).
Om toch te kunnen vliegen heb ik het volgende bedacht. Ik heb van papier (dubbel) een soort kokertje gevouwen. Als ik dit over het mixerboard schuif, kan de wind van de rotors dus niet meer langs het mixerboard. Ik heb van het weekend dus ruim drie kwartier op die manier gevlogen. Wel moet ik nog even vermelden dat de heli wel al ongeveer iets van een uur in de garage stond (waar ik heb gevlogen).
Ik hoop dat meer mensen iets aan deze informatie hebben.
Groetjes
Om toch te kunnen vliegen heb ik het volgende bedacht. Ik heb van papier (dubbel) een soort kokertje gevouwen. Als ik dit over het mixerboard schuif, kan de wind van de rotors dus niet meer langs het mixerboard. Ik heb van het weekend dus ruim drie kwartier op die manier gevlogen. Wel moet ik nog even vermelden dat de heli wel al ongeveer iets van een uur in de garage stond (waar ik heb gevlogen).
Ik hoop dat meer mensen iets aan deze informatie hebben.
Groetjes