dragonfly 36 rotorkop

• Topicstarter Topicstarter heli-power
  • Startdatum Startdatum
H

heli-power

Guest
heej allemaal ik kom ergens neiet uit en ik wou vragen of jullie me kunnen helpen met mijn probleem ik ben beginnende modelbouw helikopter piloot en ik vroeg me af of het aangegeven deel op de foto nouw vast of los moet zitten kunnen jullie me alsjeblieft helpen
alvast bedankt

gr dennis

[/img]D:\afbeeldingen\15810005_2.jpg

dit werkt niet, je moet eerst de foto op internet zetten, en daarna pas naartoe linken.

op de link staat de foto
gr dennis (beginnende helipiloot)

De paddle stang hoort wel te kunnen te bewegen. Als je heli niet op vol toeren omhoogkomt dan is er waarschijnlijk iets mis met je pitch.

bedankt ik kom nu al omhoog als de pitch 3 kwart naar rechts staat is dit goed?
gr dennis

je padllestang moet inderdaad kunnen bewegen.
dat hij van de grond komt bij zegmaar 5 graden schuin is goed.
als je je bladen balanceert en alles goed afsteld is dit waarschijnlijk eerder.

heej weet iemand mischien hoe de pitch het beste ingesteld kan staan volgens jullie ik heb het over de #36

gr dennis

gewoon zo, dat als de paddles horizontaal staan, dus niet naar beneden of boven, dat de rotorbladen zo veel mogelijk horizontaal staan, niet echt heel precies, maar wel genoeg om normaal te vliegen.
voor de max uitslag moet je even een geo pakken, in de handleiding staat dat de max uitslag, positief of negatief, niet meer dan 15graden mag zijn.

-4/+10 voor de beginner, dan druk je hem de grond nie in als je vol negatief geeft ;) Eigenlijk is het zonder pitchmeter niet te doen, dus rap op je verlangenlijstje zetten...
Als je je handleiding leest, zie je welke dingen moeten bewegen en welke je moet lijmen.
Maareuh, ff wat anders; Je stelt nu al een week ofzo dezelfde vragen, word het niet eens verstandig op een indoor te gaan kijken? Kan je je heli laten nazien door ervaren piloten, en al je vragen afvuren...

Groetjes,

Ton.

heej weet iemand mischien waarom mijn helli niet de ucht in wil het ligt niet aan de accu in iedergeval
nog bedankt voor je reactie explisive rc tuning

gr dennis

daar kunnen heel veel redenen voor zijn.
het beste is inderdaad om naar een indoor meeting te gaan of naar een club als het kan. elke keer vragen op het foum schiet ook niet op.

weet jullie waar in de buurt bij mij een indoor
meeting is of een club

gr dennis

ps woon in krimpen a/d ijssel vlak bij rotterdam en cappelle

heb je eigenlijk een brushed motor of een brushless motor...?? Met wat voor accu vlieg je..?? Lipo..? Als je een lipo heb, dan moet je hem niet helemaal leeg vliegen hè. Dan sloop je hem.

de standaard motor nog
mijn accu vlieg ik op tot de heli geen hoge toeren meer kan maken
650 mhz is de accu ga een 1500 bestellen bij rcvliegshop
maar weet jij mischien wrom de heli niet omhoog komt

gr dennis

650 mAh bedoel je denk ik.

Misschien komt hij niet in de lucht omdat je nu weer veel te weinig pitch krijgt?
Is inderdaad moeilijk te zeggen.

ja mah bedoel ik
ik heb de rechter pits nu op 3 kwart staan
en de linker een kwart is dit goed of hoe denk je dat die damn moet staan (mischien wel moeilijk te zeggen)

gr dennis
bedankt voor je reactie

Back