Dragonfly 4 helikopter

ik zou ook voor de DF4 gaan, maar ga eerst oefenen op de simulator en dan wel met je zender en niet met de keys oid. Verder ben ik het geheel met Dflyer eens!

Luuk

oke, maar weten jullie hoe duur ongeveer een sim. met zender is? want die kan ik dan voor me verjaardag vragen.

gr. roman

Ga voor de Reflex XTR, die moet je wel vinden tussen de 199 en 220 euro. Met deze sim kan je gewoon je eigen zender gebruiken. Maar ik weet niet of de zender die bij een DF4 ook zal te gebruiken zijn voor deze sim.

Ofwel moet je eens neuzen op Ebay, daar wordt hij soms echt goedkoop tweedhands aangeboden. Ik heb die van mij gekocht voor 125 euro.

kijk even op rc-sim.de daar staan veel sims, kan goedkoop en kan duur...wat jij wilt

luuk

als je bij de df4 25 euro meer betaalt krijg je een kabel er bij op je zender op je computer aan te sluiten, ik heb nu de sim: FMS
niet echt mooi en echt maar het is tenminste iets.
of zijn er nog betere GRATIS te krijgen?

gr. roman

ik neem aan dat je 5 euro bedoeld ipv. 25 euro? verder zijn er volgens mij geen gratis sims, als je er eentje koopt met een dummyzender erbij weet je zeker dat het met het spel werkt (dragonfly zender werkt namelijk niet overal mee omdat deze op de com poort zit).

luuk

bij sommige kost het idd 5 euro meer en bij andere weer 25euro meer. ik denk dat ik gewoon die DF4 koop en naar een modelvlieg club ga.

gr. roman

een vliegclub??? stom dat we daar niet aan gedacht hebben.
maar ach ik denk dat de meeste van ons een stelletje wildvliegers zijn ( ik zeker).
voordeel van de df4 ten opzichte van een andere-grotere heli vind ik de lage prijs voor de onderdelen en de crashbestendigheid!!
klein nadeel: ze zijn erg gevoelig op correcties.

Het zal lastig worden denk ik om een club te vinden waar veel indoor wordt gevlogen, want buiten zijn het vaak open vlaktes, bij de club waar ik vloog iig. Ff ben ik nu niet op de hoogte van hedendaagse clubs? Laat even weten of je iets vind!

Luuk

Als je voor de 04 gaat zou ik ook es hier kijken:
http://www.inkoopacties.net/ia/bv49j69b/1
Hier heb ik mijn 04 ook bij gekocht en dan ben je een stuk goedkoper uit, daarnaast zijn de onderdelen ook erg goedkoop in deze inkoopactie.
Heli 04 : 87 euro
Simulatie kabel : 2 euro
Verzendkosten van heli en onderdelen onverzekerd : 6 euro
Volgens mij heeft hij de 04 voldoende op voorraad dus kan de heli mischien snel geleverd worden. Daarnaast kun je natuurlijk altijd even een mailtje naar de organisator van de inkoopactie sturen.

Arno

ik heb vandaag hier een winkel gevonden waar ze volgens mij goedkope heli's verkopen. moet aleen nog effe kijken of het geen niko prul is. hij was vandaag dicht dus moet maandag effe kijken.

gr. roman

P.S. ik heb nog geen club gevonden waar ze indoor vliegen

ik zat toevallig ook te denken aan een DF 4v2. ik ben ook nog maar een beginner (ben nog niet eens begonnen) dus ik ben nog op zoek. nu zag ik op http://www.inkoopacties.net/ia/bv49j69b/1?g=jnn7wblb een DF 4v2 voor maar €87,00. is dat niet te goedkoop en wel te vertrouwen?? want ik zag ook 1 op rchobby-online staan voor €120 tot €150 (hangt af van de soort accu).

Whampsy zei:
ik zat toevallig ook te denken aan een DF 4v2. ik ben ook nog maar een beginner (ben nog niet eens begonnen) dus ik ben nog op zoek. nu zag ik op http://www.inkoopacties.net/ia/bv49j69b/1?g=jnn7wblb een DF 4v2 voor maar €87,00. is dat niet te goedkoop en wel te vertrouwen?? want ik zag ook 1 op rchobby-online staan voor €120 tot €150 (hangt af van de soort accu).

Lees de forum van de ia's daar maar even door, om maar een voorbeeld te geven bij de vorige ia zijn 56 04's verkocht, ik heb de mijne bij de vorige ia gekocht toen was de heli 74 euro. De heli's komen rechtstreeks bij walkera weg zonder tussenverkopers etc, vandaar dat ze zo goedkoop zijn. Verder zijn ze compleet legaal ingekocht dus invoerbelasting enzovoort is allemaal betaald.

Whampsy zei:

Ja het is te vertrouwen :P (maarja wie ben ik om dat te zeggen)

er word ook belachelijk veel winst gemaakt op helicopters in NL
vooral op reserve onderdelen.

Daar moet iets aan gedaan worden :roll:
misschien dat er ooit een webshop komt met superlage prijzen? :wink:

kijk dat zijn nou de adresjes waar we wat aan hebben!!!!!
ga binnenkort maar eens weer een zootje onderdelen bestellen :oops:

Back