Drie vraagjes over het stylen.

• Topicstarter Topicstarter Tschilpje
  • Startdatum Startdatum
T

Tschilpje

Guest
Ik heb 3 vragen voor jullie die waarschijnlijk heel gemakkelijk te beantwoorden zijn, maar wel te moeilijk voor mij zijn.

1. Ik heb een electro auto met een wielbasis van 257mm, maar ik zie alleen leuke kappen voor auto´s met een wielbasis van 260mm. Die 3mm dat is niet erg veel, kun je die verhelpen met een beetje bijvijlen?

2. Bevestiging van de kap. Ik neem aan dat je gewoon een gaatje moet boren op de plek waar bij jou de bevestigingspunten zitten? *stomme vraag, maar ik ben een groentje*

2. Maakt de grootte van de velgmeenemers uit? Ik heb nu relatief kleine velgmeenemers erop zitten, maar de nieuwe velgenset die ik op het oog heb, die heeft grotere velgmeenemers. Maakt dat wat uit?

Bedankt, Tschilpje

1 Ik gok dat je dat niet eens zien die 3 mm. Bedoel mijn kap zit ook niet met een speling van 0.0 op de bumper.
2 4 gaatjes boren/dremelen/reamen waar jouw bodyposts zitten inderdaad.
3 Hoeveel mm (welke)wielmeenemers op wat voor kap/auto?

Laatst bewerkt:
3. Ik heb nu 8mm velgmeenemers erop, maar de nieuwe velgenset zou 12mm nodig hebben.

Dan heb ik nog een vraagje.
Geeft het problemen als je een on-roadkap op een buggy monteert? Waarschijnlijk hoef ik toch alleen de veren een beetje strakker te zetten en dan kan k toch fatsoenlijk rijden?

Toevalig heb ik ook een vraag, ik heb een HPI body gekocht(200mm)Lamborghini murcielago maar de putjes in de body staan niet ver genoeg uitelkaar te smal voor mijn body steunen van mijn V-one s3. Weet iemand een trucje/maniertje om te meten wat de juiste plek is om te gaan dremele en dan te boren alvast bedankt :)

Gespoten body? Anders de bodypost markeren zodat ze een licht afdrukje geven op de body zelf.
Andersom zou het op de buitenkant kunnen aangezien er toch meestal een protective film overheen zit.

Gespoten body? Anders de bodypost markeren zodat ze een licht afdrukje geven op de body zelf.
Andersom zou het op de buitenkant kunnen aangezien er toch meestal een protective film overheen zit.
Hij is ongespoten en moet ook nog geknipt, zal ik de bodypost met een beetje verf markeren of zo, en met ''andersom' bedoel je de body opsekop en dan tegen de verf? Hoe kan je dan zien of de body correct op zn plek zit?

Back