drift gear ratio en countersteer hulp graag

• Topicstarter Topicstarter jaccotjuhhh
  • Startdatum Startdatum
J

jaccotjuhhh

Guest
wat is de hoogste gear ratio die ik kan krijgen? graag ook de pineon en spur tandjes noemen ;)ik heb een brushed Dr. drift 19T double motortje en als we toch bezig zijn : kan iemand mij uitleggen wat oversteer is en wat ik daarvoor nodig heb (het liefst een overdrive van 2.00 minimaal) en nee die active hobby cs kit is niet handig voor mij gr. jacco

Laatst bewerkt door een moderator:
countersteer beteken dat je achterwielen harder draaien als je voor wielen ,dus in de bochten moet je tegen sturen(countersteer).je wagen wil in feite steeds dwars gaan.

jaa ik weet wel wat countersteer betekent. maar weet iemand de hoogste gear ratio (inclusief spur/pineon tandjes) voor mijn tt01tje? en dan ook waar ik de spullen kan vinden om een oversteer ratio van minimaal 2,00 kan maken?@ syn als je ff in mijn showtjes kijkt zie je een tt01 staan..

jaa ik weet wel wat countersteer betekent. maar weet iemand de hoogste gear ratio (inclusief spur/pineon tandjes) voor mijn tt01tje? en dan ook waar ik de spullen kan vinden om een oversteer ratio van minimaal 2,00 kan maken?@ syn als je ff in mijn showtjes kijkt zie je een tt01 staan..

hmmm... blijkbaar heb ik/mijn account een probleem want ik zie geen showcases meer, zelfs die van mezelf kan ik nergens meer terugvinden :confused:

excuses 8)

Back