DRIFTEN !!

hallo.

ik vind driften zo zalig!
maar ik kan het niet :lol:
ik ben wel aan het oefenen met m'n HPI pro4 (1/10 electro) .

heeft iemand tips om beter te driften?

Oefen op je PC of spelcomputer met oa need for speed underground 1, 2. :wink:

Cees van de Vendel zei:
Oefen op je PC of spelcomputer met oa need for speed underground 1, 2. :wink:
ja die zijn heel goedkoop bij marktplaats ofzo

Cees van de Vendel zei:
Kan ook op een andere manier. :wink: :lol:

Zeker, MR-02 blader voor de gein eens door het forum heen, Of bekijk de zoek-fucntie. Er is over driften al een hele hoop geschreven!

Wat voor banden gebruik je er voor? Op wat voor ondergrond rijdt je, Welke motor?

Groet Robert

banden:

gewoon rubberen banden waarmee ik veel grip heb op het circuit maar als ik drift dan drift ik een beetje naast het circuit (als mijn batterij bijna plat is)
als ik naast het circuit rijd dan is dat op de grond :lol: van een gymzaal :-)

moter:

uuh ... corally 19 turns black serie

jah NFS 1 of 2 heb ik niet maar als ik het wil dan doe ik het niet op de duurste manier

Wat je kunt doen is gewoon driftbanden kopen, of pvc "banden" maken voor je autotje, dan ga je gegarandeerd zijwaards, en gewoon veel oefenen.

Driften is helemaal niet zo moeilijk [of ik ben natuurtalent :P] volgens my, als het een beetje vergelijkbaar is met ijs-rijden, want ging op parkeerplaatjs rijden toen er ijs was en drifte een perfect bochtje

-mattijn

Driften is zeker niet moeilijk, de juiste banden en een strak afgestelde diff is het meest belangrijkste

driften jullie met pvc pijpen om de banden, of spec. drift banden?
wat kosten die spec. driftbanden eigenlijk ???

MR-02 eerst gaat ik eens wat rechtzetten en dan help ik je ;)
Driften niet moeilijk??
K weet niet wat jij driften noemt... Maar Probeer het maar eens in stijl en op een smal drift-circuitje ;) op een pakeerplaats kan iedereen driften netzoals racen...

Maar oke... Over Driften...
Iedereen die ik ken die drift, drift niet met rubber zoals in het echt...
Ze driften allemaal Met ABS, PE of PVC... PK heeft wel speciale driftbanden alleen hebben die veel te veel grip voor electro, deze zijn meer voor de Nitro-drifters onder ons.
Als jij mooi en gecontroleerd wil driften kan jij je banden soort aanpassen op de ondergrond, als je net iets te weinig grip hebt rol je er een klein randje electro tape om..

Met Electro tape kan je op straat ook heerlijk driften, alleen heb je iets meer koppel nodig als normaal, maar dat ligt natuurlijk puur aan de ondergrond...
Zelf vind k ABS het fijnst driften...
K heb ze afgedraait op Ebay bestelt ;)
Link

Een strak afgesteld diff nodig om te driften??
Waarom..? Dat verschild puur per auto en per persoon en je eigen style!!
Hopelijk heb ik je hiermee geholpen, Meer vragen?? Vraag ze ;)

isolatietapeom de banden ?
klikt gein, maar is dat niet versleten binnen 15 min. driften ?
in hoeveel laagjes draai heter om heen ?

ik ga het iedregeval eens proberen!!!, lijkt me heel leuk!

Bij de 1:18 is dat veel gedaan dat tape of een reepje groot krimpkous om de band heen.

ik vind mijn pro4 iets te laag om lekker te driften, het gaat wel, ik heb mijn achterkant zo stijf mogelijk gemaakt en mijn voor kant zo los mogelijk,, dan werkt het perfect,
voor meer grip dan achter,, en dan goed sturen,

Back