drijvers van depron???

robert14

Forum veteraan
hallo,

ik wil gaan watervliegen met mijn easystar. ik wil hier dus drijvers onder hebben met zon systeem dat ik ze zo met 2 elastieken eronder kan hangen. zou ik dit kunnen doen door meerdere depron platen op elkaar te lijmen en dan in de goede vorm te schuren met een schuurmachine en het preciese gedeelte met de hand??

gr robert

Hoi,

Kijk hier eens. Twee formaten.
Zelf heb ik ze ook gemaakt voor een depron moth. Je kunt ze een stuk eenvoudiger maken dan die tekening overigens.
Check anders dit draadje eens. Dirk57 heeft een leuke toepassing hier van gemaakt...

Grtz

b

Betekent dit dat je met vrijwel alle hoog- en laagdekkers op het water kan opstijgen en landen en dat de drijvers universeel zijn?
Oveirgens: als men weer eens bij Zevenhuizen gaat vliegen: let me know. Kom ik zeker even kijken. Lijkt me leuk om te zien en ik woon er vlak bij.

Hoog ,Laag ,Midden Of Laagdekker
Het maakt niet uit wat voor model het is als er drijvers onder zitten en op de juiste plek dar hij in planeren komt is het goed.
univerzeel is dat ze op alle modellen kunnen mist ze groot genoeg zijn dat ze het model kunnen dragen;)

Back