"Drones voor pakketbezorging Duits eiland"

En alles volgens de regels Ron! had je net zo goed niet kunnen posten...
Maar ook hier mis ik nu wat je wilt bereiken met deze post....

Je plempt enkel ene linkje neer,en de rest moeten we zelf maar uitvogelen?

Als het eerdere topic een duidelijke titel gehad zou hebben was ie waarschijnlijk beter opgevallen en was deze dubbelpost niet nodig geweest...

En alles volgens de regels Ron! had je net zo goed niet kunnen posten...
Maar ook hier mis ik nu wat je wilt bereiken met deze post....

Je plempt enkel ene linkje neer,en de rest moeten we zelf maar uitvogelen?

+1, een nutteloos topic weer, zoals er meerdere door hem zijn geplaatst zonder enige vorm van commentaar. :rolleyes:

Haha wat een negativiteit hier. Cool toch dat DHL/Deutsche post hiermee aan de slag gaat?! Super economische oplossing om bijv. medicijnen kosten effectief richting dergelijke eilanden te sturen!

Ron is idd wel wat kort door de bocht, maar volgens mij is het gewoon goed bedoeld!

Tja.........je moet toch op de 1 of andere manier aan zoveel geposte berichten komen.
Dus dan zijn zulk soort als deze wel de beste!!
Lekker makkelijk te plaatsen en geen Moderator die ze weghaald.
Ha ha ha ha ha
Vr Gr E

Ik weet niet hoor, maar in dit topic staat er meer als beschrijving als in het andere topic en daar word niet gezeken? :confused:

(niks tegen het andere topic, maar vind het weer eens typisch multicopter subforum gedrag...)

't Is inderdaad net echt:
3123321a6e6fb83912b7a09cd3801484.jpg

.

Laatst bewerkt door een moderator:
Aan de tip behaal je de meeste winst. Daar zit de vortex, daar heb je de kortsluiting tussen bovenkant blad en onderkant blad. Aan de tip moet je zorgen dat de afstroming goed gebeurd. Zelfde reden als winglets bij de boeing en airbus toestellen.

Dat zal best wel maar er staat niet bij met hoeveel payload dat is.

Ik heb zo'n gevoel dat dat wel gaat lukken hoor ;) anders zouden ze hem niet gekozen hadden. En de doosjes pillen of tubetjes zalf zullen echt niet meer dan 1 kilogram wegen

Back