Droomauto

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door Olafur, 2 dec 2015.

  1. firstwilesco

    firstwilesco

    Lid geworden:
    11 dec 2016
    Berichten:
    8
    Locatie:
    Wageningen
    [​IMG]. Dit zou mijn droom auto zijn maar dan wel nadat van het nieuwe model alles er in zit zodat ie beetje comfort heeft super hard kan met turbo diesel en geen belasting kost lekker overal crossen
     
  2. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.638
    Locatie:
    Betuwe
    Een Laro is niet gemaakt om "super hard" te gaan. Het is een lompe, vierkante bak die prima doet wat 'ie moet doen: mensen en materieel off road vervoeren.
    Een turbo zal 'm niet beter maken: het vermogen zal hij omzetten in heel snel draaiende wielen zonder vooruit te komen. "Spinnen" noemen we dat.
    En geen belasting?:bye:Yeah, right... Hoe denk je dat ik aan mijn salaris kom?
    En overal crossen? In Nederland? Wat denk je zelf? :hammer:
     
  3. ejb61

    ejb61

    Lid geworden:
    13 jan 2009
    Berichten:
    713
    Locatie:
    Maassluis
    Tja Roel, dromen zijn bedrog:D
     
  4. firstwilesco

    firstwilesco

    Lid geworden:
    11 dec 2016
    Berichten:
    8
    Locatie:
    Wageningen
    Als de carosserie 40 jr oud of ouder is dan is deze wegenbelasting vrij zover ik weet, verder moet alles 2014 model/nieuwer zijn zo ziet mijn droom erujt en turbo diesels in 4x4 kunnen leuken auto's zijn ik denk niet dat een 4x4 zo snel spint maar ik heb er nooit eentje gehad dus dat weet ik niet en ik hoef er geen ferrari uit te rijden maar ik bedoel meer ten opzichte van de oude motor en onderstel dat deze snel is en goed in staat is landweggetjes / drempels te verslinden . Ik weet ook niet of zo een jonge auto in een oude carosserie past maar ik gok dat ze tegenwoordig dat wel zouden kunnen maken en zonder droom factor is er ook geen droom auto toch? En als een droom auto perse een bestaande auto moet zijn ben ik bescheiden dan gaat ik voor een audi a3 rs
     

Deel Deze Pagina