Hallo modelbouwers,
Ik heb nog nooit echt een detailvol diorama gemaakt, dus dit word een best groot project.
Ik heb vele lopende projecten
dus de updates zullen misschien een tijdje duren en ik ga hier goed de tijd voor nemen. In middels al een tijdje bezig met het huis dus er zullen wel een aantal foto's komen.
De bedoeling is:
Een plaat mdf, daarop een huis te maken ( soort woonboerderij ) met stenen van kurk. deze blijven in de kurk kleur. Een straat/oprit leggen en in de kleur grijs maken. Het huis is ongeveer 50 cm lang incl. garage, breedte is ook ongeveer 40 incl. garage. Het zal dus wel een aantal steentjes kosten. Er zitten nu denk ik wel zo'n 1500 steentjes op.
Het huis is inmiddels gebouwd en steentjes zitten er bijna allemaal op. Ook heb ik gras gekocht voor de tuin. Hiervoor gebruiken we Filt, een zachte stof.
Tijd voor de foto's
Begin

Uploaded with ImageShack.us
Voordeur erin.
inhoud vanaf boven
Met de luchtfoto-helicopter gemaakt hahaha Grapje hoor
Garage en garage deur erin gezet
Ingericht met 1:43 auto, de garage is extra groot voor een werkbank en opslag
foto wanneer je van je werk weer komt
muurtje maken!
Weer een totaal plaatje
Kost een boel werk en tijd....
....Maar dan heb je ook wat!!
Hier paaltjes die ik voor het huis heb gemaakt. Deze zijn val afval stukken mdf, en met steentjes betegeld. Hiertussen komt een dicht hekje met een boog.
hier een onderdak-terras. Het is opgebouwd uit ijsstokjes, niet te zien op foto, en een stenen paal.
Ondertussen is het huis bijna 'betegeld'. Fotos volgen nog.
Ik heb nog nooit echt een detailvol diorama gemaakt, dus dit word een best groot project.
Ik heb vele lopende projecten

De bedoeling is:
Een plaat mdf, daarop een huis te maken ( soort woonboerderij ) met stenen van kurk. deze blijven in de kurk kleur. Een straat/oprit leggen en in de kleur grijs maken. Het huis is ongeveer 50 cm lang incl. garage, breedte is ook ongeveer 40 incl. garage. Het zal dus wel een aantal steentjes kosten. Er zitten nu denk ik wel zo'n 1500 steentjes op.

Tijd voor de foto's
Begin

Uploaded with ImageShack.us
Voordeur erin.

inhoud vanaf boven
Met de luchtfoto-helicopter gemaakt hahaha Grapje hoor

Garage en garage deur erin gezet

Ingericht met 1:43 auto, de garage is extra groot voor een werkbank en opslag

foto wanneer je van je werk weer komt

muurtje maken!

Weer een totaal plaatje

Kost een boel werk en tijd....

....Maar dan heb je ook wat!!

Hier paaltjes die ik voor het huis heb gemaakt. Deze zijn val afval stukken mdf, en met steentjes betegeld. Hiertussen komt een dicht hekje met een boog.

hier een onderdak-terras. Het is opgebouwd uit ijsstokjes, niet te zien op foto, en een stenen paal.

Ondertussen is het huis bijna 'betegeld'. Fotos volgen nog.