Dual EPS-350C motor

persoonlijk vind ik dit een hoog Philips DCC-gehalte hebben, oftewel: ze kunnen 't niet (goedkoop), dus ze komen met een half alternatief

lijkt mij niks; kan je beter gelijk brushless kopen
als je kijkt naar de specs, zie je ook dat dit setje amper beter presteert dan de bekende fietsbel outrunner
'vraag me af hoe goed dit setje werkt in een Formosa II (daar is 't voor bedoeld)

GWS komt nu trouwens eindelijk wel met brushless

Ik denk ook dat het geen alternatief is voor een brushless motor.
Zeker niet als je naar de huide prijs kijkt van die motoren en regelaars.

En ze hebben met zijn 2en trouwens een behoorlijk stroomverbuik ! 8O

ze doen net iets maar dan een fietsbel inderdaad maar hebben dan ook meer vermogen nodig. En het grootste nadeel..... hij is lood zwaar :)

een aantal jaren geleden vloog Arjan van Viegen indoor met een dubbele SP300 6V .... (toen moesten kleine borstelloze motoren en Lipo's nog uitgevonden worden) ... op een Depron® (was al wel uitgevonden) en koolstofstaal kistje .... "Shock-Flyer®" achtige figuren ... (de Shock-Flyer® moest toen ook nog uitgevonden worden) ....

Dirk, dat was op de elephanthasia, het grotere broertje van de Beroemde Ennou of Ennu.
En ja dat was ruim voordat de shockies er waren. Arjen en Niek vlogen toen al aerobatics in de diverse indoor locaties.

Wat vloog die Ennu trouwens machtig mooi, bijna alles was er al mee mogelijk op kunstvlucht gebied. Alleen prophangen en meskant was vrijwel niet mogelijk omdat de romp geen zij oppervlak bezat.

Back