Na de waanzinnig gezellige watervliegmeeting in Oss ben ik me gaan interesseren voor de vliegboten.De interesse van dubbeldekker vliegboten bij uitstek.Daarom heb ik er een nieuw draadje van gemaakt omdat terecht dit onderwerp niet hoort bij de foto's van de watervliegmeeting in Oss op 28 april 2007 maar is wel zo onstaan door het enthousiasme van deze onvergetelijke dag. Wat ik hoop en ik denk dat dat zeker gaat gebeuren dat er een vervolg komt dit jaar en hoop ook in de jaren daarop.Mijn belangstelling gaat uit naar de fokker B1 dubbeldekker vliegboot.Zoals ik in het andere draadje al geschreven had mag Nederlands history toch niet op het water ontbreken.Ik ga daar terzijnertijd ook een draadje voor openen om er een bouwverslag van te maken maar eerst moet ik de nodige gegevens verzamelen voordat ik er uiteraard aan kan beginnen.Als medevliegers foto's van andere dubbeldekkervliegboten hebben dan kan je ze hier gaan plaatsen en er wat bij schrijven wat de history is van de kist.Ikzelf heb al een paar foto'tjes van de B1 maar zit nog steeds te worstelen hoe ik het op het forum krijg(ik blijf proberen).Dus kom maar op met die mooie dubbeldekker vliegboten foto's en beschrijvingen