Dubbele moraal

Hi Rogier

Dit bordje heb ik in het verleden wel eens gebruikt.
Het zou wel leuk zijn wanneer je daar dan een reaktie op zou krijgen. Kan me nog iets herinneren van een onderwerp dat echt helemaal op de foute plek stond. Gemeld door mij maar er veranderde niets en ik heb er ook nooit meer iets over gehoord ........

Ik kan daar ook nog wel wat over zeggen. Elke mod krijgt een mailtje met een link naar het betreffende topic. Dagelijks zijn dat er best wel veel. Het is ondoenlijk om op elk bericht terugkoppeling te geven. Soms gebeurt dat wel in het topic zelf maar soms gebeurt het onzichtbaar (mensen die worden aangesproken).

Ook is het zo dat we soms tegensprekende berichten krijgen (lijken dan wel zeurende kinderen) iets van "hij doet dit" of "hij doet dat". Je kunt je de topics wel voor de geest halen denk ik.

Al met al best wat werk zonder de terugkoppelingen. Je zou er bijna een dagtaak van kunnen maken dan. Dit is geen klagen maar puur een feit.

Hier nog even wat punten:

Aansprakelijkheid

Je bent juridisch aansprakelijk voor een link als deze onrechtmatig is en iemand schade bezorgt. De aansprakelijke moet deze schade dan vergoeden. Een link kan op vele manieren onrechtmatig zijn. Hieronder de belangrijkste situaties.

4 | Hack-instructies

Veel telecommunicatiediensten worden tegen betaling aangeboden. Denk bijvoorbeeld aan betaaltelevisie, mobiele telefonie of gewoonweg toegang tot internet. Met speciale software of door de dienst te ‘hacken’ is het soms mogelijk te gebruiken van zo’n dienst gebruik te maken zonder te betalen. Dit is echter een misdrijf.

Ook het aanbieden en verspreiden van hulpmiddelen of gegevens om gratis toegang te krijgen tot betaaldiensten is verboden. Uit een arrest van de Hoge Raad blijkt dat ook instructies of een handleiding hoe de beveiliging van een dienst gekraakt kan worden, hieronder gerekend moeten worden.

Het meehelpen aan de verspreiding van zulke hulpmiddelen of instructies is vaak onrechtmatig. Vandaar dat je aangesproken kunt worden bij het linken naar dergelijke cracks, serials generators en andere software of instructies om iets te kraken.

Bron: Illegaal linken gaat niet ongestraft - ZapLog

En als je dan echt wat meer wilt weten kan je hier terecht. Hopenlijk heb je dan wat meer begrip voor de standpunten. Als je je niet in de regels kunt vinden zou je moeten overwegen of je nog deel uit wilt maken van het forum.

Regels voor forumsites @ iusmentis.com door Arnoud Engelfriet

Mag ik dan ook even opmerken dat bepaalde forumleden zichzelf moderator wanen en veelvuldig op de meldingsknop klikken als hen iets niet zint. Als gevolg daarvan zullen moderators reageren en in bepaalde gevallen ook draadjes sluiten op basis van onuiste rapportering. Niet alles gelijk afschuiven op de moderators. :nooo:

Ja,

konstruktieve discussie zo ..................:rolleyes:
Maar laten we het nu niet afglijden naar een eindeloze "welles / nietes" discussie!

Het lijkt mij duidelijk dat de moderators hier zich wel degelijk bewust zijn van hun taken en verantwoordelijkheden, echter er is altijd ruimte voor verbetering (feedback!). Van de forumleden mag verwacht worden dat ze zich volgens de hier geldende regels gedragen, weliswaar een oogje in het zeil houden (noem het "goed burgerplicht") maar de daadwerkelijke afhandeling van zaken die niet door de beugel kunnen en geschillen in vertrouwen aan de moderators overlaten, beseffende dat het modereren soms meer tijd en moeite in beslag neemt dan op het eerste gezicht lijkt. Tegenovergesteld mag van de moderators verwacht worden dat ze zich bewust blijven dat ze gewone forum-gebruikers zijn met wat meer rechten om de zaak in goede banen te leiden, en geen übergebruikers die menen zich door hun positie boven de forum-wet te kunnen stellen.

Iedereen ten alle tijde 100% tevreden zal nooit gaan lukken, niets is menselijker dan dát, maar volgens mij zijn het hier allemaal verstandige mensen (de uitzondering daargelaten natuurlijk...) dus daar moeten we met z'n allen met gemak uit kunnen komen.

Ik heb weer gesproken! :teacher: :D

Groeten,
Marco
:bye:

Laatst bewerkt:
Iedereen ten alle tijde 100% tevreden zal nooit gaan lukken, niets is menselijker dan dát, maar volgens mij zijn het hier allemaal verstandige mensen (de uitzondering daargelaten natuurlijk...) dus daar moeten we met z'n allen met gemak uit kunnen komen.

Marco

Laat me ff voorop stellen; ik ben een tevreden en happy forum gebruiker (PUNT)

Wat ik hier echter probeer naar voren te brengen is het feit dat aan de ene kant iets niet toegestaan wordt ( het hackwerk) terwijl aan de andere kant zaken wel doorgelaten worden. En het zijn net die zaken die een veel groter gevaar voor alle modelvliegers vormen (apparatuur vlieghoogtes etc.)

Waarom wil niemand dit onder ogen zien.
OK; het modereren zal best tijd kosten en met zo'n grote groep eenduidig optreden is ook niet makkelijk.
Maar je mag dan toch wel verwachten dat daar eens over nagedacht wordt ..

Tot nu toe heb ik dat hier niet kunnen lezen. Onze moderatoren springen in de verdediging en er wordt je vrolijk verteld dat je dan maar moet verdwijnen hier !

Arno888 zei:
Dit bordje heb ik in het verleden wel eens gebruikt.
Het zou wel leuk zijn wanneer je daar dan een reaktie op zou krijgen. Kan me nog iets herinneren van een onderwerp dat echt helemaal op de foute plek stond. Gemeld door mij maar er veranderde niets en ik heb er ook nooit meer iets over gehoord ........

kan daar ook nog wel wat over zeggen. Elke mod krijgt een mailtje met een link naar het betreffende topic. Dagelijks zijn dat er best wel veel.
Dus is het te druk, dan maar niets doen?

Het is ondoenlijk om op elk bericht terugkoppeling te geven. Soms gebeurt dat wel in het topic zelf maar soms gebeurt het onzichtbaar (mensen die worden aangesproken).
Als je iets veranderd/wijzigt/aanpast of er voor kiest om juist niets te doen, lijkt me een taak als Moderator. Deze taak doe je m.i. goed als je de taak netjes en volledig afhandelt alsvorens een nieuwe taak te beginnen die je ook half afmaakt. Persoonlijk vind ik dat ook onfatsoenlijk en (onbewust) asociaal, en ook de O-zo geroemde Moderators heben hier "last van".
Een heel verhaal is niet nodig, één zin, of twee woorden is vaak genoeg, lijkt me een kleine moeite.

Ook is het zo dat we soms tegensprekende berichten krijgen (lijken dan wel zeurende kinderen) iets van "hij doet dit" of "hij doet dat". Je kunt je de topics wel voor de geest halen denk ik.
Je ziet je mede forumers als zeurende kinderen ;) ? Ieder voor zich voelt zich (persoonlijk) benadeeld of verkeerd behandeld. Toon dan begrip, en los het rechtlijnig op.
Eén maat, duidelijke standpunten en regels!

Al met al best wat werk zonder de terugkoppelingen. Je zou er bijna een dagtaak van kunnen maken dan. Dit is geen klagen maar puur een feit.
Gezien je ongelooflijke reactie (zie laatste quote) ben ik geneigd te zeggen:
Als je je niet... zou je moeten overwegen of...

Tot slot dus deze, die is werkelijk ONGELOOFLIJK.
Als je je niet in de regels kunt vinden zou je moeten overwegen of je nog deel uit wilt maken van het forum.
Nog meer van deze mods, en het forum bestaat straks alleen nog maar uit mods ;) .

Arno, ik kan er wel in meegaan. Maar ik denk dat de professionaliteit van dit forum nog langzaam moet verder groeien. Hoe is dat spreekwoord? "Rome is ook niet..."
De wil is er, volgens mij bewandelen ze de weg ernaartoe!

Vriendelijke groeten,
Aldert

Juist daarom kun je als "mod" vaak maar beter niks zeggen, je krijgt namelijk meestal een emmer stront over je heen en/of eindeloze discussies die nergens over gaan. Kortom "je doet het nooit goed ;)

Welliswaar zou een leesbevestiging een hoop gezeik kunnen voorkomen.

Arno, ik kan er wel in meegaan. Maar ik denk dat de professionaliteit van dit forum nog langzaam moet verder groeien. Hoe is dat spreekwoord? "Rome is ook niet..."
De wil is er, volgens mij bewandelen ze de weg ernaartoe!

Vriendelijke groeten,
Aldert

Hi Aalie,

Een duidelijk verhaal

Maar mij schiet nou net iets te binnen wat wel een oplossing zou kunnen zijn voor onze mods. Ik kan me goed voorstellen dat wanneer je als mod je hele mailbox vol vind met klachten en meldingen van elk topic je daar een hele kluif aan hebt.
Waarom niet duidelijk een mod aanwijzen die zich alleen maar met een of twee sub forums bemoeid en ook alleen maar van die sub fora de meldingen krijgt.
Lijkt me niet verkeerd.

Arno,

Laat me ff voorop stellen; ik ben een tevreden en happy forum gebruiker (PUNT)
Daar twijfel ik geen moment aan. Het is duidelijk dat de reden om deze topic te starten niet uit onvrede is geweest, maar uit zorg om de hobby en het forum.

Maar je mag dan toch wel verwachten dat daar eens over nagedacht wordt ..
Dat is wel te hopen ja! Mijn vorige bericht was dus ook net zo goed aan het moderator-team gericht dan aan de "gewone" leden.

Onze moderatoren springen in de verdediging en er wordt je vrolijk verteld dat je dan maar moet verdwijnen hier !
Standpunt verdedigen mag, vanuit de moderators gezien kan de visie net even iets anders zijn. Blijft wel (en daarin ben ik het dus met je eens) dat het jammer is dat er tot nu toe weinig blijkt wat er op wijst dat men er zich van bewust is dat dit voor de beheerder/moderators iets is wat hun aandacht (nog wat extra) vereist. Eén lijn vormen en deze ook (helder gecommuniceerd) uit voeren zou een mooie stap zijn.

Communicatie is het toverwoord. Ook al is het extra werk voor een moderator: beschouw de Report button NIET alleen maar als eenrichtingsverkeer. Koppel even terug, al is het maar een ontvangst-bevestiging (maar dan geen automatisch gegenereerd berichtje) of een verwijzing naar de genomen actie door de moderator. Natuurlijk zul je altijd pietluttige of kinderachtige reports ontvangen, maar handel die dan ook duidelijk en resoluut af. Oftewel: laat een serieuze klacht niet minder zwaar wegen omdat er helaas ook niet-serieuze klachten voorbij komen. Je (heren moderators) zult zien dat dan opeens mensen meer tevreden zijn, het "gezag" van de moderator beter accepteren en waarderen, én de mensen ook in de toekomst sneller geneigd zullen zijn op die report knop te blijven gebruiken (en dus "ogen en oren" kunnen zijn voor de moderators).

Nogmaals: ik spreek ook uit eigen ervaring...

Die laatste opmerking...tsja...ik las hem ook en vond het jammer, dat is geen argument die in een gezonde discussie past. "Als het je niet bevalt ga dan maar weg" is zo'n dooddoener, die weg inslaan moet je juist in elke discussie zien te voorkomen: niet de mensen wegjagen maar de omgeving juist zo plezierig mogelijk maken. Ik wilde er eigenlijk niet eens op reageren (maar heb het nu toch gedaan).

Groeten,
Marco

Laatst bewerkt:
Yep,

Waarom niet duidelijk een mod aanwijzen die zich alleen maar met een of twee sub forums bemoeid en ook alleen maar van die sub fora de meldingen krijgt
Ik weet dus niet hoe het op dit forum geregeld is, maar wat je voorstelt is wel de gebruikelijke gang van zaken! Niet alleen om de hoeveelheid werk/mailtjes te verdelen, maar ook om interesse-gebieden gescheiden te houden.

Groeten,
Marco

Zoals in pb ook al aangegeven was mijn laatste regel niet bedoeld om iemand weg te jagen, wellicht wat ongelukkig gekozen nogmaals excuses. Het ging mij meer om de het feit dat er gewoon regels zijn op dit en elk forum waar we ons als gebruikers (ja dus ook de mods!) zich aan dienen te houden. Niks uber users of iets dergelijks. Gewone gebruikers die toevallig wat meer kunnen dan een ander.

En zoals ik al eerder aangaf worden er zaken juist wel gezamelijk besproken en trachten we een lijn te trekken. Niks meer en niks minder.

@Aaalie, jouw uitvergrotingen van mijn stuk zijn wel heel eenzijdig bekeken, lees eens tussen de regels door met wat ik probeer te zeggen ipv elk woord op een weegschaal te leggen. Ik zou nu heel flauw jouw stukje kunnen quoten en elke onjuistheid hier uit lichten maar dat lijkt me niet nodig.

Maar om weer even terug te komen op het daadwerkelijke onderwerp, we beginnen af te glijden.

Hallo

Zo langzaam aan begint het hier irritant te worden. :confused:

Het zou aardig zijn wanneer de heren moderatoren eens één lijn zouden trekken !

Een draadje waar iemand vraagt hoe hij zijn SIM aan het lopen moet krijgen ( aerofly-proffesional-deluxe) wordt dicht gegooid omdat de moderator er maar gemakshalve van uitgaat dat iemand illegaal bezig is en een programma probeert te kraken.
Andere draadjes, waar nog veel illegaler en gevaarlijker opgeschept wordt (hoger vliegen als wettelijk toegestaan, zware toestellen, foutieve frekwenties, illegale apparatuur) worden ongemoeid gelaten en lopen vrolijk door.

Dit is meten met twee maten en neemt irritante vormen aan.

Daarbij komt nog een keer dat de thema's in die draadjes die wel door mogen lopen van onze heren moderatoren in feitte nog veel gevaarlijker en bedreigender zijn voor onze hobby !
Denk eens ff na alsjeblief ...:(

En voor de moderator die meent een draadje over een SIM te moeten sluiten: heeft U alle software die op U pc draait allemaal zelf gekocht ?
Alleen maar officiele en betaalde software ?????????

Kom op; give me a break :mad:

Volgens mij zijn de vragen hier beantwoord. Lees de linkjes in mijn vorige post eens door en je begrijpt waarom het een wel en het ander niet wordt gesloten. Geen willekeur dus.

Arno, je idee is verder goed en wordt zo ook toegepast. Echter is niemand van ons 24/7 online en moeten zaken waar het escaleert snel worden opgepakt, denk aan scheldpartijen, dreigementen, winkelbesprekingen en de hierboven bedoelde illegale handel. Dit doet iedere mod. De een is wat vaker online dan de ander. Niet te vergelijken met bv een forum als tweakers, waarmee de vergelijking regelmatig wordt gemaakt, dat zijn betaalde mensen die dit voor hun werk doen.

En verder geheel eens dat het niet verstandig is om te spreken dat je gisteren eens lekker hoog gevlogen hebt boven de bebouwde kom of iets dergelijks. Echter is er geen wettelijke basis om een dergelijke posting te verwijderen. Als iemand een artikel kan laten zien waarbij het forum in de problemen kan komen als er over deze dingen wordt gesproken ben ik de eerste om dergelijke draadjes te sluiten.

In het kort:

• hulp of de mogelijkheid bieden om software te hacken etc kunnen problemen opleveren voor de eigenaar van het forum: Sluiten dus.
  • Spreken over hoe je hoger kan vliegen, harder kan rijden etc is misschien niet wenselijk maar niet verboden.

Martin

Laatst bewerkt door een moderator:
En verder geheel eens dat het niet verstandig is om te spreken dat je gisteren eens lekker hoog gevlogen hebt boven de bebouwde kom of iets dergelijks. Echter is er geen wettelijke basis om een dergelijke posting te verwijderen. Als iemand een artikel kan laten zien waarbij het forum in de problemen kan komen als er over deze dingen wordt gesproken ben ik de eerste om dergelijke draadjes te sluiten.
Martin

Zoals ik je al zei in een PB maar wat jij weigert te doen !!

Neem eventjes kontakt op met de KNVvL of een van hun vertegenwoordigers hier op het forum ! Maar daar had jij geen zin in geloof ik ........

@Aaalie, jouw uitvergrotingen van mijn stuk zijn wel heel eenzijdig bekeken, lees eens tussen de regels door met wat ik probeer te zeggen ipv elk woord op een weegschaal te leggen. Ik zou nu heel flauw jouw stukje kunnen quoten en elke onjuistheid hier uit lichten maar dat lijkt me niet nodig.

Hey Martin,

m'n excuses hiervoor. Het was niet persoonlijk bedoeld, en ik verwachtte dat je mede namens "de moderators" spreekt, gezien je algemene "betoog" en het gebruik van "we" i.p.v. "me, myzelf and I"

Nogmaals, excuses.

Vriendelijke groeten,
Aldert

Aaalie, no problem.

Zoals ik je al zei in een PB maar wat jij weigert te doen !!

Neem eventjes kontakt op met de KNVvL of een van hun vertegenwoordigers hier op het forum ! Maar daar had jij geen zin in geloof ik ........

We kunnen wel alles herhalen wat er ook in pb over en weer gaat ;)

Jij hebt een stelling, ik geef mijn mening en geeft veel relevante informatie met links over het hoe en waarom. Jij zegt vervolgens dat het anders is en dat ik maar even de info moet zoeken en iemand moet benaderen? Ik vraag het je dan aan te leveren en jij zegt dat ik dan niet wil? Kom op zeg, beide wat bijdragen aan de informatie lijkt me niet meer dan billijk.

Martin,

Duidelijk, hopelijk is hiermee weer wat wind uit de zeilen genomen.

Echter, en dat is mijn mening, ga als moderators bij het bepalen van wat wel en niet door de beugel kan niet focussen op wat WETTELIJK is, maar op wat naar eigen eer en geweten BILLIJK is. Een willekeurig voorbeeld: een GSM-jammer die je wettelijk wél in NL mag kopen maar niét mag gebruiken. Dat is krom en verwarrend, maar een feit, en voer voor lange discussies. Bepaal in die gevallen zélf (en eenduidig) wat geoorloofd is, maak dit duidelijk kenbaar (forum regels) en handhaaf het! Zo heb je wat meer speling en ben je niet afhankelijk van onduidelijke wetten of mazen daarin.

Ik zou dat om te beginnen heel makkelijk omschrijven: "handelingen die in NL niet toegestaan zijn, horen niet op het forum thuis". Zo vang je het gebruik van illegale apparatuur en software af, vliegen buiten de geldende regels, enzovoorts.

Moet er 24/7 een moderator online zijn? Lijkt mij niet, en dus ook geen argument om het modereren niet op te delen. Of je moet wel een heel erg kinderlijk forum hebben waar slaande ruzies aan de orde van de dag zijn. Lijkt mij hier niet het geval, of wel? Van een moderator mag je redelijkerwijs verwachten dat hij (of minstens één van de moderators als er meerdere actief zijn in een subforum) zeker om de dag een keer inlogt, plus dat hij per mail (of sms, of hoe dan ook) meldingen krijgt als iemand een abuse report stuurt. Bij langere afwezigheid kan hij het modereren delegeren, dat gaat ook veel makkelijker als het om "slechts" een subforum gaat, of een paar. Discussies die uit de hand lopen hebben in de regel een bepaalde "broedtijd", lang genoeg om de tekenen van een aanstaande ruzie op tijd op te pikken en de topic nauwlettend in het oog te (laten) houden.

Mijn eigen forum is veel kleiner dan deze, dus alleen wat dat betreft al gaat het vergelijk niet één op één op, maar ik heb nooit last van ruzies of illegale praktijken. Kwestie van eigen regels stellen, duidelijk zijn en kordaat handelen.

Groeten,
Marco

Vergelijken gaat hier niet op...

Nog even iets:
Puur persoonlijk denk ik dat de manier van communicatie, of juist een gebrek hieraan,een het missen van een stukje wederzijds respect, nog wel eens HET probleem kon zijn.

Daarnaast is dit medium,niet echt het ideaalste manier, om je standpunt duidelijk te maken. Je mist hier nu een stukje face tot face, en lichaams houding, en gezichtsexpressie. Hierdoor kan het voorkomen dat je je verhaal nu net niet helemaal overbrengt zoals je zou willen...

Dit begint al bij het begin, en eindigt bij het eind. Van de Topic start, tot het einde van het topic. Met iets meer respect, en wat zorgvuldiger gekozen woorden, als dna niet met toegevoegde smilies kom je al een heel end.

Maar vergeet niet dat hier mensen komen van verschillende leeftijden,(pleidings) niveau, en zelfs land. Een stukje terug , naar wat meer basic, zou ons niet verkeerd doen denk ik.

Reacties van: "ik zal mijn truck in je tuin parkeren", "ik krijg je wel op een meeting" , of "ik weet waar je woont" dan heb ik ziets van, ja, jij snapt het niet...
Wat er ook aan vooraf gebeurd is, als jeje had gehouden aan de geldende "regels" der socialiteit, was dat nooit gebeurd. Maar nee, ik ben beter dan de ander... Goede instelling...

Daarnaast, was er een opmerking, over dat de mods in verdediging schoten....
Als ik op jouw af kom met een knuppel, wat doe je dan ??? Precies...

Nu zou je kunnen verwijzen naar mijn net geschrevene , dat ik het anders op zou kunnen pakken, dat klopt, maar aan de andere kant is er ook ziets als , een moraal fatsoen...
Feitenlijk een lastig probleem,wat wil je als mod wel en niet ???

Ik heb er een paar keer serieus aan lopen te denken om te stoppen,en weer gewoon user te zijn.. Zon draadje als dit doet me weer naar die kant neigen...
Gelukkig is er altijd wel weer ene pbtje van ene tevreden user, en denk ik weer, geen pb is goed pb...

En ik ga dan weer verder, doen wat ik eingelijk wou doen.. GENIETEN van het forum, en MIJN hobby..
En denk tegelijkertijd dat het forum idd een AFSPIEGELING is van de werkelijk heid.. Hoe jammer ook soms...

Laatst bewerkt:
Ik zie dit topic nu pas, sorry dat ik zo laat reageer terwijl ik mij wel verantwoordelijk voel.

De punten die arno888 aanhaalt zijn zeker niet onterecht. Het is soms alleen verrekte lastig om een strakke lijn te trekken. We hebben op het forum namelijk verchillende soorten mensen te maken, zoals daar zijn:

- read only leden
- actief meepostende gebruikers die niet overal op inspringen
- actief meepostende gebruikers die wel overal op inspringen

Inderdaad is er de rapporteer knop, die wordt door sommigen veelvuldig gebruikt en daar doe je als moderator/beheerder niet altijd wat mee, soms is gegeven commentaar te onbeduidend voor woorden, maar vaker is er wel degelijk wat mis.

Vaak ook is het zo dat mensen een discussie naar hun eigen hand proberen te zetten via die rapporteer-knop, men is het ergens niet mee eens en in plaats van te reageren in een topic drukt men op de rapporteer knop in de hoop dat een moderator hun mening onderschrijft. Wij hebben als moderators vaak ook interne discussie's over hoe met bepaalde topics om te gaan, en ook wij hebben niet altijd dezelfde mening.

Een oproep om een lijn is makkelijker gezegd dan gedaan... Je moet soms waarlijk politiek bedrijven en doet het nooit goed. Tuurlijk ben ik het wel eens met "een lijn trekken" Ik ben de laatste die dat niet zou willen, maar zeer vaak moet je er de menselijke maatlat langs leggen.

Ook ik heb vaak gedacht om mod's per disciplinne te benoemen, maar dit is ook niet altijd handig. Het is vaak handiger om ook in andere forums dan de jouw toegewezen forums te kunnen opereren om snel in te kunnen grijpen. Toch blijft het zeker in mijn gedachten.. die stap wil ik zeer zeker een keer maken.

Vaak heb ik in mijzelf gedacht dat ik nooit een soort van "clubgevoel met groepjes" op dit forum wil hebben, maar met zoveel duizenden gebruikers is dat helaas niet onontkoombaar, we zullen het nooit naar ieders wens kunnen maken. Als ik het forum tot een strikt technisch forum zou gaan benoemen gaat dit mijns insziens ook weer ten koste van de gezelligheid die hier toch ook moet zijn. Het forum zou in mijn ogen moeten zijn zoals ik: Met iedereen overweg kunnen , en mensen moeten zelf hun verantwoordelijkheden kennen zoals we die ook in het openbare leven moeten kennen. Ik kijk hier ook naar bij de keuze van de mods, de persoonlijke vaardigheden moeten ook goed zijn..

Wij proberen zeker wat met deze kritieken te doen! We doen ons uiterste best, echter zitten hier niet fulltime met elkaar op een kantoor 24 uur per dag.. Iets meer inkomsten, en ik ga full time op een kantoortje zitten om hier de boel aan te kunnen sturen ;-)

Robert

Robert,

Bedankt voor de uitleg, goed te lezen dat er op een volwassen manier met de forum-beheer wordt omgegaan, ik had ook niet anders verwacht.

Ik heb zojuist mijn eigen bijdragen nog eens na gelezen, die komen (besef ik nu) misschien af en toe wat zwart/wit over, wat niet mijn bedoeling is. Er is altijd een grijs gebied én een gulden middenweg! ;)

Groeten,
Marco

Natuurlijk wordt er op een volwassen manier mee omgegaan.. Ik zal maar eens een column schrijven hoe moeilijk het soms is om hier de boel te mennen soms, ik prijs de weken dat het relatief rustig is voor de mods.. ;-)

Ik (wij) beseffen wel zeker dat we het nooit iedereen naar de zin maken, dat lukt makkelijk op een forum met 100'en gebruikers, maar met 1000'en gebruikers is het een stuk makkelijker, niemand wil toch dat we hier als een soort van stadscommando's een zero-tolerance beleid gaan voeren hier (neem ik aan)..

Robert

Back