Hoi, zou er een kleine (max 30*30*80 mm) oplader voor lipos denkbaar zijn die dus de lipos vanuit de baanspanning oplaadt als ze leeg zijn ??? en dus automtisch afslaat als ze vol zijn. Eea is via een digitale decoder wel vanuit het digitale systeem an te sturen..
Ik heb niks tegen op accus in een karretje erachter maar acuus vereisen opladen en dat is dan het key punt..
Bijgaand een edf-30 link en een ESC ... kan iemand voor mij checken of dit samen kan dan bestel ik dit als test.... ?? Heb ik nog iets nodig voor een prototype test op de werkbank aan een voeding ?
initieel hang ik dus gewoon die esc aan mijn lab voeding .. ik neem aan dat dat gewoon kan als test ? het hoieft toch niet persee aan een LIPO te hangen ? In mijn ogen is een lipo gewoon een high capacity accu van 4.4v/cell .. right ..
Wat ik wil bestellen is :
HobbyKing R/C Hobby Store : EDF30 with 9000kv Motor Assembled
en deze ESC :
HobbyKing R/C Hobby Store : HobbyKing 6A ESC 0.5A UBEC
OF deze ESC :
HobbyKing R/C Hobby Store : HobbyKing 10A ESC 1A UBEC
Ik heb al deze servo tester :
HobbyKing R/C Hobby Store : Turnigy Servo Tester
Ik neem aan dat je een ESC kan regelen zoals je een servo regelt ?
Heb ik nog iets nodig ?
Ik heb niks tegen op accus in een karretje erachter maar acuus vereisen opladen en dat is dan het key punt..
Bijgaand een edf-30 link en een ESC ... kan iemand voor mij checken of dit samen kan dan bestel ik dit als test.... ?? Heb ik nog iets nodig voor een prototype test op de werkbank aan een voeding ?
initieel hang ik dus gewoon die esc aan mijn lab voeding .. ik neem aan dat dat gewoon kan als test ? het hoieft toch niet persee aan een LIPO te hangen ? In mijn ogen is een lipo gewoon een high capacity accu van 4.4v/cell .. right ..
Wat ik wil bestellen is :
HobbyKing R/C Hobby Store : EDF30 with 9000kv Motor Assembled
en deze ESC :
HobbyKing R/C Hobby Store : HobbyKing 6A ESC 0.5A UBEC
OF deze ESC :
HobbyKing R/C Hobby Store : HobbyKing 10A ESC 1A UBEC
Ik heb al deze servo tester :
HobbyKing R/C Hobby Store : Turnigy Servo Tester
Ik neem aan dat je een ESC kan regelen zoals je een servo regelt ?
Heb ik nog iets nodig ?