Goedendag,
Ik vroeg mij af wat jullie gebruiken als tether kabel.
Ik heb geen 27 of 35/40mhz radio's
2.4 ghz is niet echt super voor onderwater gebruik
Dus ik zat te denken om mijn duikbootje te bekabelen zo dat de ontvangst module boven water kan blijven en te voorzien van zijn eigen accu/power supply alleen vroeg ik me hierbij af mocht ik dit willen doen
(Plus minus 15 tot 20 m kabel)
Of ik alleen de signaal kabel hoef aan te sluiten op de tether of ook de grond kabel
Gezien het zijn eigen accu heeft, de duikboot heeft zijn eigen accu bij zich.
Mocht de grond wel aangesloten moeten worden op de tether is het ook mogelijk om meerdere grond kabels te combineren dan wel zo te schakelen als bij een fpv setje dat de vtx zijn eigen accu heeft en de camera ook?
Ik vroeg mij af wat jullie gebruiken als tether kabel.
Ik heb geen 27 of 35/40mhz radio's
2.4 ghz is niet echt super voor onderwater gebruik
Dus ik zat te denken om mijn duikbootje te bekabelen zo dat de ontvangst module boven water kan blijven en te voorzien van zijn eigen accu/power supply alleen vroeg ik me hierbij af mocht ik dit willen doen
(Plus minus 15 tot 20 m kabel)
Of ik alleen de signaal kabel hoef aan te sluiten op de tether of ook de grond kabel
Gezien het zijn eigen accu heeft, de duikboot heeft zijn eigen accu bij zich.
Mocht de grond wel aangesloten moeten worden op de tether is het ook mogelijk om meerdere grond kabels te combineren dan wel zo te schakelen als bij een fpv setje dat de vtx zijn eigen accu heeft en de camera ook?