duikboot tanks. 1 vraagje

nee je bent niet duidelijk maar een foto zou wel eens veel kunnen doe en eventueel een merk naam of nummertje zou ons al veel kunnen helpen

anders moet ik mijn glazen bol boven halen en dan worden er weer azijn pissers wakker met alle gevolgen van dien
dus een foto als het effe kan zou veel kunnen helpen want motoren die boven uitsteken ???da klinkt niet goed

ik krijg de foto,s hier niet op.

Ik zie dat je foto's in je album hebt staan, je kan dus een nieuw album maken met daarin je foto's, en als je een foto uit dit album selecteerd, komt daaronder de BB Code te staan, als je deze kopieerd en daarna plakt in je bericht en klaar is Kees.
suc6
Hans

Raf,
er is geen naam en nummertje beschikbaar voor deze tanks.
Dit is eigenbouw en zijn 2 tanks die naast elkaar liggen.
De ene spindel loopt naar voor en de andere naar achter.
Nu wat duidelijker?
Ik plaats wel een foto er bij Dennis.

Hein

Foto-V3EAFXR6.jpg

ik kan denk ik niet die 2 tanks gaan scheiden he? ik denk ook niet dat het werkt denk ik kwa inhoud van die tanks gaan ze niet naar beneden denk ik. dankje hein. gr

jawel maar ik denk dat 1 tank niet groot genoeg is om hem ( de duikboot) te laten duiken. de koersk is vrij groot voor dat tankje

ik zou inderdaad het profiel door zagen en zo kun je de tank iets draaien en komt de motor niet meer tegen de deksel
ze kunnen dan ook vooraan en achteraan geplaatst worden
wel alle twee met de spindels naar het midden

gr raf

hoeft niet meer hij zit eral in. in het midden van het lege ruimte waar de electronica in moet. niet de midden van de duikboot zelf. meer naar voren.

ik heb de midden van de lege ruimte genomen. dus van de hele duikboot gezien zit de tank iets naar voren. vanaf de voorkant naar de midden van de duiktank is 69 cm en vanaf de achterkan naar de midden van de duiktank is 87 cm.

ha dan zou ze ongeveer juist moeten liggen alhoewel ze iets meer naar achter zou mogen als het kon

ja ik weet maar als de zuigerpomp vol water loopt dan steek zo,n schroeven draad uit van zo,n 23 cm dus ik moet rekening houden met de ruimte die ervoor nodig zijn. dus beide kanten 23 cm. 2x23 cm schroeven ze uit aan beide kantje. en nu moet ik nog een vaartregelaar voor beide motoren hebben. en er komen 2 motoren in van de robbe u-2540 in. en dan kijken voor balanseren denk ik op water.

en ik heb de beugel van de zuigertanks vast gekit met carrosiekit voor tegen de trilling van de motoren van de watertanks.

die duiktanks werken niet met vaarregelaars maar met BTS sturingen.
en das iets heel anders

site van norbert ligt plat dus ik kan je het nu niet laten zien

BTS_Anschluss.gif

dit is de sturing

Back