duikboten belgië

Raf nog eens bedankt, ik heb ervan genoten.
Veel mooie modellen gezien en gebeten door de ziekte.
Weeral extra info verzameld en men onderdelen van Norbert meegenomen.

We gaan volop verder bouwen zodat we binnenkort kunnen varen.....

En euh ..... ik weet al wat de volgende projecten gaan worden, na de
2540 zullen er nog 2 volgen. hihi

Groetjes, Johan

ook dag twee was leuk ! ietsje minder drukte, en een lege accu, maar toch leuk !

Raf en vrienden, bedankt voor de organisatie !

ps : erg benieuwd naar eventuele video's van een kleine Kilo ;-)

hallo

vandaag was het regen weer tot 1 uur en daarna was het volle bak zo en nog een heerlijk temperatuurtje

er is nog veel gevaren door die nog aan wezig waren
filmpjes volgen als ik mark zijn camera morgen heb
de haai was terug operationeel en de u2540 ook het probleem met de diepeteregelaar van de u47 was ook opgelost dus al de boten waren weer tiptop in orde

voor de rest was het een mooi weekeinde

groetjes raf

Leuke dag zaterdag, en mooi weer. heb lekker kunen varen (na ff wat sleutelen) en heb daarbij een camera op de Ohio gezet en dat geeft toch wel wat verassende beelden!. Zal er vandaag een motoage van maken en hier op het forum zetten.

Zo nu ff een filmpje... let niet op het geluid, want dat is echt beroerd... Vooral onderwater is het niet optimaal, dat kan de camera niet hebben... Het is wel zo dat geluid onder water verder gaat dan boven water.

Daarnaast heb ik een WTC, met daartussen weer een laag water en dan pas de romp. Zal binnenkort een test uitvoeren met de lafayette om te kijkem hoe het is met het geluid.

Ook weet ik nog niet goed hoe het video bewerkings programma werkt, het filmpje is nog niet echt naar mn zin.

Op 4 min en op 5 min is er wat leuks te zien. Al hoort het stukje vanaf 6:50 minuten to mijn favoriet, het speelt zich af 1 meter onder water....

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo

mooi filmpje
ik zit nu op de kennel en ik zal morgen met monteren van de uren film die mark gefilmd heeft beginnen monteren
nu is het zo dat we deze keer mooie beelden hebben (dat wat ik reeds gezien heb)
groetjes raf

hallo

op 27 september kunnen jullie het nog eens proberen LOL
vanavond de filmpjes proberen te maken
groetjes raf

ik werd verrast met een BBQ in mijn achtertuin vanavond, dus even een volgende date plannen ipv vanavond...

@Raf: is er een periscoop gevonden links in de bocht NA het clubhuis? ik ben er 1 kwijt (in koeie-design) en denk dat t bij in de auto plaatsen buiten de auto gevallen is.

hallo jan

niets gezien zondag en we zijn een weekje later dus ik denk dat daar dan niet veel meer van zal over zijn
het is niet alleen in het weekeinde daar zo druk
groetjes raf

Hallo Raf,

Heb je nog aan je filmpjes gedacht?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er benieuwd naar ben.

Groetjes, Johan

hallo

hier reeds een van de filmpjes van de laatste vaardagen in mol
mijn oudje in de cantine van atlantis
hier heeft ze een mooi laatste rustplaatsje gekregen
veel bewondering en veel vragen over deze boot
hier is ze beter af dan in een kist opzolder of in de kelder

andere filmpjes volgen nog

groetjes raf

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo

nog een paar dagen te gaan en we kunnen weer duiken gaan

willen de mensen die kome via PB mij hun volledige naam door sturen
ik ben gepersonaliseerde presentjes aan het maken dan kan ik het er meteen mooi opzetten en moet ik niet met een bic liggen klooien en zo
voor mensen die dit jaar wel geweest zijn maar op 27 september niet kunnen komen geld dit ook
ik houd dan de presentjes wel tot volgend jaar of in genk op de tentoonstelling op 10 en 11 oktober
vermeld dit daar dan wel bij dan neem ik ze mee
groetjes raf

Hallo Raf,

Ik ben vooralsnog 27 september in Mol van de partij. En gelukkig heeft vrouwlief dan geen werkdag (!!!)

groeten,
Jan

Back