duiktank

• Topicstarter Topicstarter dennis1234
  • Startdatum Startdatum
Ja hein zo zou je het wel kunnen noemen.

maar alle gekheid op stokje,ik heb dus wel de foto gezien en het zag er goed uit.

en dennis als je nog een kans ziet moet je zeker langs gaan bij subsail in lelystad.
waarschijnlijk haal ik het niet op het aanraden van de dokter. :cry: :cry: :cry:

ja ik zal kijken of ik het red ik doe mijn best jongens. :lol: :lol:

HALLO

zou het mogelijk zijn om AUB ook nog iets positiefs te posten
of dit topic nu 1 ,2 3 of 1000 keer werd gepost maakt mij niet uit
ik heb nog zo een rompje liggen van 2.50 en wil er met zoveel mogelijk gelijkgezinde over praten

als je over de 2 meter gaat dan kom je in de problemen amen en uit

je hebt enorm power nodig om vooruit en om tot stilstand te komen
de servo's die je gaat moeten gebruiken zullen van een groter en krachtiger kaliber moeten zijn dan in een kriekje
zo ook de motoren en duiktanks
zo kom je dus in de problemen met stuur stangen en schot doorvoeren

en ik denk dat diegene die zulke afmetingen van boten aan het bouwen zijn meer gebaat zijn met info dan met ruzie gemaak in dit topic

op de subsail is er genoeg koffie en als je daar niet mee toekomt dan kan je ook nog via de katering iets anders nuttigen

Hein en ik komen soms ook niet overeen en hebben meestal onze eigen ideen over het oplossen van problemen
maar als we aan het water staan dan is het gewoon samen van onze hobby genieten en er vooral over praten
en kijken hoe en wat er kan opgelost worden of verbeterd
zo ook jos en lex en nog vele anderen
ik geraak ook soms ongewild in eindeloze discuties hoor dat niet weg maar als je dan alles nadien bekijkt dan is het soms zo dat er tussen belgie en nederland toch verschillen bestaan wat het uitleggen van sommige zaken betreft
maar als nederlanders nu onderling elkaar ook niet meer gaan begrijpen ja dan snap ik er dus helemaal niets meer van

ontopic nu dan maar weer

daar ik van deze boot haast geen plannen heb zou ik dus willen weten welke schroeven moeten er onder???,
en bij die boot van 2 meter welke diameter hebben deze schroeven
de assen zal ik zeker een mm of 5 gaan maken want ze zijn nogal redelijk lang

groetjes raf

@Raf,

he ouwe Belg,
je lijm is op de post.
Als jouw facteur mee werkt heb je voor de Kerstdagen in huis.

Hein

He Hein

Kijk maar uit met dit soort woorden wie weet :wink: :wink:

Even met stoffer en blik in de weer geweest.
Alle niet-relevante postings in het digitale vuilvat.
Topic weer open, over tot de orde van de dag!

Back