robert14 Forum veteraan 30 sep 2011 #81 Bart, ik heb het filmpje niet gemaakt, maar iemand anders. Maar ik snap wat je bedoelt
Domi Jacobs 15 okt 2011 #82 Leuke video, schitterende DLG´s, en nog mooie meiden ook, nou weet ik zeker dat ik mee wil DLG en
R R0Bnijhuis Guest 26 okt 2011 #83 Domi Jacobs zei: Leuke video, schitterende DLG´s, en nog mooie meiden ook, nou weet ik zeker dat ik mee wil DLG en Klik om te vergroten... Ik heb er maar 1 gezien en dat was steeds dezlfde meid, niet mis dat niet maar meer dan 1 heb ik er niet gezien in de film
Domi Jacobs zei: Leuke video, schitterende DLG´s, en nog mooie meiden ook, nou weet ik zeker dat ik mee wil DLG en Klik om te vergroten... Ik heb er maar 1 gezien en dat was steeds dezlfde meid, niet mis dat niet maar meer dan 1 heb ik er niet gezien in de film
Domi Jacobs 29 okt 2011 #84 R0Bnijhuis zei: Ik heb er maar 1 gezien en dat was steeds dezlfde meid, niet mis dat niet maar meer dan 1 heb ik er niet gezien in de film Klik om te vergroten... Maar 1 en dezlfde! wordt tijd dat ik een andere bril koop
R0Bnijhuis zei: Ik heb er maar 1 gezien en dat was steeds dezlfde meid, niet mis dat niet maar meer dan 1 heb ik er niet gezien in de film Klik om te vergroten... Maar 1 en dezlfde! wordt tijd dat ik een andere bril koop