Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat het nog maar 1 week slecht weer mag blijven.
Gelukkig leer je sneller als je jong(er) bent.
Zijn er trouwen nog trucjes om dingen sneller onder de knie te krijgen.
Heb zelf nog al moeite met onthouden wanneer ik nu links of rechts moet sturen met rudder.
Rechtuit en terug is geen probleem maar met op de kop of rechtomhoog met onderkant naar me toe ga ik nog steeds vaak de fout in.
Of gewoon blijven oefenen?
Oh ja, wat ik me afvroeg, ligt het zwaartepunt bij F3P nou heel ver naar achter of lijkt dat alleen zo?
En hoe zoek je de max op? Ik heb het idee dat je zonder elevator input rechtuit moet kunnen vliegen rechtop of op zn kop. Als ik dit instel op de PC (dus net iets dalen bij rechtuit) dan vliegen die schuimpjes een stuk beter en makkelijker. Vooral met hoveren.
Techniek: Extreem snelle servo's en extreem stijve modellen om dat goed over te brengen in de lucht. Alleen met 2,4 GHz of met speciaal aangepaste 35 MHz zenders (Kortere reset tijd) maak je nog kans. Zorgen dat je de ADHD goed onder controle hebt is wel een must met dit soort snel reagerend spul. Special effects: Het wegwerpen van de accu die vervolgens de hele AM vlucht aan een stel stekkertjes bungeld leidt niet tot meer punten. Je kunt er 5e mee worden. (Zie uitslag AM om te zien wie dat ongewild geprobeerd heeft.)
ja alex, nog 1 weekend slecht, ik ben namelijk ook heel het weekend in Mons om te jureren.
Peter
Misschien bedoel je dit?Heb zelf nog al moeite met onthouden wanneer ik nu links of rechts moet sturen met rudder.
Rechtuit en terug is geen probleem maar met op de kop of rechtomhoog met onderkant naar me toe ga ik nog steeds vaak de fout in.
Of gewoon blijven oefenen?![]()
Misschien bedoel je dit?
Vorig jaar op de introdag voor de nieuwe F3A-C vliegers van John Geerling het volgende ezelsbruggetje gehoord: Als je inverted 'in de kont kijkt' stuur het rudder de kant op waar de kont heen moet. Daar zelf dan nog aan toegevoegd: Als hij inverted naar je toe komt stuur je rudder de kant op waar de neus heen moet.
Als je dit als houwvast consequent gebruikt gaat het na verloop van tijd meer als vanzelf.