Dank je wel ,ik vond het toch wel de moeite waard.Gaaf heel mooi gemaakt
Om een kapje over de motor heen te hobbyen.
Smoelt toch net even wat leuker.
Gr,Alex.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je wel ,ik vond het toch wel de moeite waard.Gaaf heel mooi gemaakt
Dank je .Erg strak hoor. Het valt mij nu op, hoe breed de sponsons eigenlijk zijn en hoe vlak ze liggen. Hij zal vast makkelijk los varen daardoor, maar in de bochten mogelijk iets minder?
Er zit veel verschil in de ene tunnelromp of de andere. Bij mijn tunnel heb ik de drijvers smal gehouden en is de hoek met het water 12 graden. Zo te zien is dat een stuk meer dan bij jouw tunnel.
En wat is de lengte van deze romp?
Sorry veel vragen![]()
Dank je,Het is wel een hele dikke flexas hoor 5mmVind ,m prachtig geworden
De kou helpt niet fijn mee met buiten spuiten
Mooi dat ,t toch goed gelukt is nu .
Wat een giga grote accu .dat electro gaat lekker tekeer tegenwoordig
Een hoop power .
Ben benieuwd hoe je flexas zich houd .
Ti,s een crime om die te vervangen ( even afhankelijk waar deze breekt ) als je het vermogen rustig opbouwd zal het denk wel goed gaan
Dank je wel Dirk Jan[emoji1303]Erg mooi, eer van je werk!
Even een vraag over de 6S lipo setup; hoe sluit je de lipo aan zonder een enorme vonk te krijgen? Ik zie wel eens van die 'afleider' draadjes, maar je hebt natuurlijk ook anti-spark stekkers tegenwoordig.
Ik ben daar wel benieuwd naar. Ik ben ook weer met een F1 tunnel ontwerp bezig, voor een 4-6S setup en zodoende kwam deze vraag boven. Ik hoop er binnenkort een bouwtopic van te openen hier![]()
Officieel dus 150ah continu.Vraagje wat kunnen die amass connectoren Max aan ampere hebben zien er mooi en degelijk uit past 8 awg?
Ik ook ,volgende to do is een accubak maken.Ziet er goed uit dank je wel , ik ga ze ook bestellen alvast succes met de maiden ben erg benieuwd naar het vaargedrag.
Dank je wel!Heel gaaf! Wat een vermogen komt er uit die motor, goed om te zien, kan ik ook weer voor mijn project gebruiken.
Dat de romp zonder een weefseltje gaat scheuren, is niet verwonderlijk met zo veel snelheid en vermogen.
Zo te zien moet je de prop nog iets verder negatief zetten, want volgas rechtuit gaat nu bijna niet.
Maar complimenten, het is echt een gave boot zo![]()
150A ... Ah is de capaciteit. A is de stroom en hier gaat het over de stroom.Officieel dus 150ah continu.