Dat snap ik dan ook weer niet, verklaar je nader??
In het ''echt'' waren er in het begin alleen maar 2wd short course trucks , 4wd is vrij nieuw en is veeeel kleiner.
teminste ik denk dat hij dat bedoeld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat snap ik dan ook weer niet, verklaar je nader??
Ieder zn eigen mening inderdaad of ie nou simpel denkt of niet.
Dat neemt niet weg dat mijn interesse in 2wd gewekt is, misschien ga ik de NRW-Offroad-Cup in Duitsland rijden, het kan goed zijn dat er een stuk of 15-20 2wd Shortcourse Trucks aan de start gaan staan, in de "stock" klasse wel te verstaan.
Iemand een Asso T4 kopen??
Je leest wel es wat o.a. in dit topic en op buitenlandse fora.Heren,
Ik wil toch nog even reageren op de discussie of de durango een waardige shortcourse truck is.
@ cooper: excuses voor mijn Belgische talenkennis, maar ik had ook jouw stelling niet goed begrepen, totdat het vertaald werd !
@ gies: ik ben benieuwd wij jij allemaal bedoeld met " wij echte shortcourse truckers".
Ik vind de durango zeker een volwaardige shortcourse truck.
Jouw motivatie dat het en eigenlijk een 1/10 buggy is, is misschien gedeeltelijk terecht, maar er is hier in ieder geval. ' out of the short course box' gedacht op een aantal punten. Maar als ik mij niet vergis, zijn de hong-nor en de eigenlijk ook geen shortcourse trucks, maar afgeleiden ( of slap aftreksel, net hoe je het wilt lezen) van 1/8 buggy's. En volgens mij rijd jij een hong-nor.!!
Wat mij betrefd, zijn het auto's met een paar mooie technische oplossingen, waardoor een zeer competatieve auto ontstaat. Wat betrefd de stelling dat het een oneerlijke strijd wordt, doordat het steeds meer 'high-tech' wordt, daar is iedereen debet aan, dat begint al bij het vervangen van de originele ontvanger of servomotor !,
Tot slot de prijs, vind ik zeer redelijk, een traxxas slash 4x4 platinum kost ca 435 euro, incl motor/regelaar.
Nog meer keuze.. [URL="- Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck Rolling Chassis[/URL]
En raadt es waar jou Asso vandaan komt?Meen je dat nou? Er staat nog net geen made in China op
![]()
naar jou luister ik allang niet meer.
dit word gereleased onder Team Losi Racing de racing tak van losi. maar zal wel halverwege 2011 worden
edit:
eigenlijk wacht ik op een 4x4 versie van nikko. dat zijnt het toch echt wel helemaal te worden
Nog meer keuze.. [URL="- Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck Rolling Chassis[/URL]