Durango DEX210

huh waarom neem je hem dan mee in je keuze? en all it takes is even de juiste waarden opzoeken of gewoon zo laten.

neem nu gewoon die xerun v2.1 120A, die regelaar is echt goed en veelzijdig. past ook heel goed in een SC 4x4

ik heb er 1 draaien in de dex210 met een 10.5 op stock software
ik heb er 1 draaien in de asso 4x4 met een 4-pole 3800kv op mod software

prima regelaar. lekker soepel en zeer degelijk.

Idd dat de hobbywing goed is weet ik ondertussen ook :)

Heb met de speed passion in de durango 4wd en in de cougar gereden...
De LRP (vorig model) heb ik in mijn eerste durango gehad...

hoe staat het met de dex210 rijders?

ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben, erg makkelijke auto. de basis setup die durango mee gegeven heeft met de auto is erg goed te doen.
auto heeft veel grip, voelt wat zwaar aan maar dat ik voor mij wel een pluspunt.
heb vorige week wel mijn rear shocktower gebroken. er is nu een carbon onderweg.

auto is heel vergeefelijk, en erg goed te corrigeren

mhuhahaha dat gebeurt je toch wel regelmatig kurtje :) rij je dit jaar bnk's mee?

Ik had me voorgenomen om dit jaar meer 1/8 te gaan rijden, buggycup en truggycup nl...

Voor de rest zou ik graag wat clubwedstrijdjes in Arendonk en Merchtem nog willen meepikken...

kort filmpje van gisteren op onze nieuwe lay-out

gereden met xerun v2.1 + robitronic 8.5 met RM3 config
jconcepts rips aan de voorkant
proline suburbs aan de achterkant ( baan was redelijk schoon en bijna blue groove )

voor diegene die het interesant vinden de setup
oaoefd.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo allen en met name Diver,

Volgens mij reed ene S Mesker hier met de Dex van Eelco.
Voor de niet insiders, deze jongen kan rijden........
Later in het filmpje haakt Bryan aan met zijn B4.1 met verlengd chassis.
Daar gaan we ook nog wel wat van horen denk ik zo.

Hans

Je gaat mooi strak rond Eelco!! Wìe en wat rijd er achter je aan in het laatste stuk??

Gr. Ronald
Ik filmde zelf. en mesker kan al bijna netzo netjes rond komen met mijn dex als ikzelf. alleen mesker kan het 6 minuten volhouden en ik netaan 4 rondjes hahahaha

edit: @hans, dit was nog voor dat mesker ging sleutelen aan mijn dex, dus met de vreselijk stijve achter demping. nu gaat de auto veel beter. en inmiddels ook al de camberlinks korter gemaakt aan de voorkant.

Ik dacht al zondag ging ie iets minder strak rond hahaha

Groet Ronald

@allen en met name Hans, wat heb je toch altijd een mooie opening :D

Nog tevreden rijders van de DEX210 hier???

Heb mezelf zowel de 4wd als de 2wd besteld.
Dit omdat ik serieus minder nitro wedstrijden ga rijden in het verre nederland, en 1/10 hier in de buurt volop kan rijden.

Mensen die ermee rijden, tips voor upgrades/spares?

Nog tevreden rijders van de DEX210 hier???

Heb mezelf zowel de 4wd als de 2wd besteld.
Dit omdat ik serieus minder nitro wedstrijden ga rijden in het verre nederland, en 1/10 hier in de buurt volop kan rijden.

Mensen die ermee rijden, tips voor upgrades/spares?

ik ben zeer tevreden

upgrades die ik wel nodig vind :
carbon shocktower rear
carbon ackerman

upgrades die handig zijn :
dex410 rear shock mounts ( die 4 keer gebruiken, kun je veel sneller shock posities wisselen )
geardiff ( high grip situaties )

verders zou ik als je veel rijd op astro of tapijt gaan rijden met shorty's ( lipo )
die zijn 100gram lichter en een paar cm korter, dan kan je veel beter met gewicht balans spelen

verders zou ik wel met 4 gaats pistons rijden.
de auto mag vbest een voor het gevoel een stijve demping hebben

Dank je wel voor de tips!
Ackermann in carbon is onderweg...

Shocktowers wacht ik nog even mee...

Hardere demping rij ik idd graag mee zowieso ;)
4x de shockmounts van de 410 had ik ook al gelezen, puur voor het gemak zeker...

Back