Durango DEX210

ook gebruik ik de slipperpads van de AE b4.1, die zijn een fractie dikker en houden het beter dan de durango pads.

ik zou toch een rear carbon tower bestellen, die breekt best snel.

verders ben ik wel fan van de RW spurs, perfect rond en lekker stil

draagarmen en hubs heb ik nog niet kapot gekregen ( ik heb de dex al vanaf november )

verders een prima auto die heel stabiel is en makkelijk te rijden

Spur komt er inderdaad op van RW :)

Carbon shocktowers komen idd nog...
Paypal was op lol

slipperpads zijn idd een goede opmerking!! :)

Zal de kits dadelijk eens gaan halen!

toen ik op charloi reed en nog de oorspronkelijke durango pads gebruikte en de slipper helemaal vast zette, trok ik er hem toch nog doorheen.
ik had nog wat asso pads en die zijn echt een fractie dikker maar daardoor is de slipper wel beter te tunen

verders staan er op de durango site heel veel tips and trciks in mooie video's

al de plastic shimmetjes heb ik ook vervangen voor aluminium, staat mooier en is ook wat preciezer.
als je een balstud aandraaid op een plastic shim van 2mm is dat geen 2mm maar maar 1,8 bijvoorbeeld

Asso slipper pads, welke bedoel je?
De gewone AS9603 of de AS91170

Ben net dit gaan halen !!

524193_4290661469129_182275766_n.jpg

die in de spur van de b4.1 passen
en die in de sc10 4x4

edit: neem wel de handleiding van de site, die is meer up to date

DEX210 is zo goed als gereed.
De body nog spuiten en de banden plakken en we kunnen gaan testen...
Zijn nog enkele tresrey stukjes onderweg ook

417675_4367009417780_382316348_n.jpg

179541_4378528865759_1194312888_n.jpg

Hierna gaan we aan de 410 beginnen

Geweldig meer grip lol :D

Ja Gil als ik hem kan testen deze week nog ben ik zondag in Arendonl.
Anders zien we mekaar zeker daar nog eens!!!

ik had 1 van de bevestigings gaatjes gebroken en kon de oorspronkelijke cover nog maar met 1 schroefje vast zetten.

iemand heeft een lexan copie gemaakt en daar heb ik er nu 1tje van.
niet zo broos en mooi te customizen, ideaal

oja, en ik heb zojuist de lunsford titanium hingepins besteld, kwam er achter dat sommige nu bij mij licht gebogen zijn.

Vandaag heel wat bandjes geplakt en de body gespoten.

531518_4383387267216_775176367_n.jpg

In heel mijn drukke bezigheid was ik vergeten de ramen af te plakken, erna maar even zo goed mogelijk afgeschraapt. Meer als goed genoeg voor een traningsbody. Heb een extra reserve kit waarvan de body naar de airbrusher gaat.

Nu op naar de DEX410 V3 :)

nice, nice.

trouwens, als je later voor de finnisher kap kiest van Jconcepts, dan zal je Xerun incl de fan, net niet passen. ( wat bij mij het geval is )
Onder de standaard kap is net iets meer ruimte, die is iets hoger bij de sidepods.
Bij de proline bulldog weet ik het niet precies

Dat is goed om te weten!!!
Je kan normaal de hobbywing ook zonder de fan gebruiken in deze 2wd volgens mij...

Misschien een gekke vraag, maar waarom doe je je transponder niet achter de servo?
omdat ik mijn batterystop nog weg kan halen en mijn lipo op die manier helemaal tot aan de servo kan schuiven.

bij veel grip, wil ik de lipo wat meer naar voren hebben, en bij weinig grip de lipo naar achteren.

een full length stick pack komt tot aan de batterystop. vlak voor de servo zie je nog 2 gaatjes in de bodem, ik kan de batterystop daar naar toe verplaatsen

Back