Dutch 3D begint weer, nu met een speciale oefendag!

• Topicstarter Topicstarter jvsjvs
  • Startdatum Startdatum
Hoi,

We gaan het gewoon proberen, we hebben een tent, en volgens mij geven de voorspellingen ook aan dat het gaat opklaren.

Groeten,

John.

Hoewel het weer nogal tegen zat, was het toch erg gezellig vandaag!
Al met al toch nog een aantal keer met open mond staan kijken naar de capriolen van Nando, Bas, Jonas en anderen.

Walter, bedankt dat ik mee mocht rijden!! :D

Hopelijk tot ziens allemaal, over 3 weekjes, dan wil ik wel eens zien hoe goed jullie écht kunnen vliegen! ;)

Idd het was weer gezellig, informatief en letterlijk diepgaand. Helaas werd er niet veel gevlogen. Tijdens mn 3e vlucht haalde ik per ongeluk de autorotatieschakelaar om op een zeer ongelegen moment, na 3kwart piroloop.... Uiteindelijk eindigde mn rappie 15cm onder de grasmat van Bruchem. Ik heb nog niet helemaal goed gekeken maar de schade valt er mee.

PV0413 Servo frame
PV0412 Fan casing
PV0262 Body support
PV0185 Main shaft
PV0126 Spindle
Flybar
Landingsgestel

Bij elkaar 65 euro... Rest heb ik liggen.

Dit is al de 3e crash waarbij ik de kosten heel erg vind meevallen, zeker in vergelijking met mn Caliber 5.

Tja het weer was k.....
Maar ik vond de jurering informatie wel nuttig.
EN het was weer leuk iedereen te zien.
Het valt me op dat iedereen toch weer wat meer kan, en ik niet.
Ik heb op de terugweg nog even in panningen gevlogen.
Ik ben echt ROESTIG !!!

Ik hoop dat er nog wat oefen momenten zijn voor de eerste wedstrijd.
Ons veld is opnieuw ingezaaid dus ik moet het ook nog hebben van het gastvliegen.
Anders ga ik gewoon een eenvoudig programma kiezen met nul risico.

Jeeeeeeeeee , alweer joh ???
Zonde zonde , zeker door zo`n prutsschakelaartje ?? hoe kan je nou een schakelaar omhalen tijden de vlucht Lau ??
Zit die op zo n klotuhplek dan ??

Die haal ik helemaal uit elkaar, ik had met mn vorige buis dat er op het eerste oog ook niets mis was maar uiteindelijk bleek die toch licht krom.

Eddie, hij zit waar hij altijd al zat alleen dit keer had ik mn hand net anders, ik heb de schakelaar gewoon per ongeluk omgehaald zonder dat ik het doorhad.

Ons veld is opnieuw ingezaaid dus ik moet het ook nog hebben van het gastvliegen.

Je mag natuurlijk altijd met mij mee komen wildvliegen ;)
En op de club is vást ook wel plek voor een spectaculaire gastvlieger! ;)
Daar moet je van tevoren maar ff over bellen/pm'en, dan regelen we dat wel ff :)

@ Laurens, hoewel de schade mee lijkt te vallen was dit de eerste crash die ik in 't echt zag... En iedereen die het ooit gezegd heeft moet ik gelijk geven. De eerste seconde ná de crash is écht een pijnlijke stilte... :(

Laatst bewerkt:
Was inderdaad gezellig, alleen jammer van het weer, maar wat vandaag gevallen is kan over drie weken niet meer vallen;) tot dan zou ik zeggen.

Gr,

Mario

Jeetje Laurens, heb jij weer. Kun je het spul niet gewoon een keer heel laten?
Zijn er nog foto's gemaakt van dit evenement?

Ik had me er maanden op verheugd, maar de weergoden hebben voor ons besloten dat het volk uit twente niet kwam vandaag.. Ik denk omdat het vandaag in twente prima weer was om te vliegen en dat hebben we ook zeker gedaan! Ik heb vandaag m'n eerste echte auto-rotatie gedaan dus ik ga heerlijk slapen vannacht.

Ik zie jullie alsnog de 26e tijdens de eerste wedstrijd!
Tot dan!

Tjerk ;)

Anders ga ik gewoon een eenvoudig programma kiezen met nul risico.

Walter,

Je bent van harte welkom bij de BMC te Tiel om als gastvlieger te oefenen.

Ronald

als mijn agenda het toe laat zal ik ook maar weer is me gezicht laten zien;-)

gr john

Walter,
Je bent van harte welkom bij de BMC te Tiel om als gastvlieger te oefenen.
Ronald

Thanx !!!
Ik ga het misschien wel doen ook. Of bij Hubris (Taco)
Fijn dat ik welkom ben bij andere clubs om te gastvliegen.
Ik heb de training echt nodig.
Ik ben nu van schrik weer gaan simmen.
In ieder geval even op het droge mijn reflexen weer trainen.

Hoi Allemaal,

Het heeft even geduurd, maar de Dutch 3D Competition website is weer aangepast, en je kunt je weer inschrijven voor de westrijden.

Let op dat enkele figuren licht aangepast zijn. Verder zijn enkele figuren komen te vervallen, en zijn er weer enkele leuke nieuwe figuren.

Dus, naar de website, figuren kiezen en je inschrijven!

Het wordt vast zoals altijd weer erg leuk!

Groeten,

John.

Back