serge pot
Forum veteraan
Rene je was lekker je zelf . Voor mij geen excuus nodig .Het was in 1 woord Fantastisch, 1 groot , maar voor mij veelste veel positieve energie opgedaan (ik was al gewaarschuwd door Psycholoog van tevoren en toch..) niet aan vliegen toegekomen, ook bewust om geen stuur fouten te maken. Was van plan vooraf zo vaak mogelijk ook lekker vóór de caravan te zitten, en wat reparatie’s verbeteringen aan diverse modellen door te voeren, totaal niet van gekomen. Wel ook hele fijne en mooie mensen her ontmoet na 3 jaar i.v.m. Covid, al die tijd niet persoonlijk gesproken of gezien te hebben. Qualaty time. (@DDP initiatief nemers bedankt !) Helaas hebben veel mensen gemerkt dat ik te dichtbij en met een vingertje verheven m’n ideeën kondig wilde maken. En soms in Engels, Duits, Nederlands schakelend met een behoorlijke stem verheffing een punt probeerde te maken, vooral op vrijdag avond/ nacht (@Erik Limburg, met nogmaals m’n excuse, ik begrijp ook jou standpunt, en kom graag een keer naar Limburg voor een rüstûgh= Haags [emoji51] gesprekje 1:1 op een terrasje) en gesprekjes zaterdag overdag. Ik had veelste veel positieve energie, door geschoten zelfs, ook i.v.m. teveel licht van de zon, was continue m’n zonnebril en hoed kwijt. Affijn, al weer veelste lang verhaal kort, mijn oprechte excuses en zeker ook de mensen die zich zorgen over me maakte inclusief m’n directe naasten, vrouw en kinderen. Gelukkig monitoren ze mij alweer zo’n 5 jaar, en ja trokken gister avond als nog aan de noodrem. Gelukkig ook al weer goed kunnen maken met mijnerzijds rustig gesprek, vooral met hun. Dinsdag samen met m’n vrouw naar de Psycholoog, had al een afspraak staan. Heb ook goed en op tijd geslapen afgelopen nacht.
Nog veelste lang [emoji85], m’n oprechte [emoji120] excuses, ReNe.