Dutch Eurotour F5F / F5B 8-9 Juni Zeewolde

GJVO

In Memoriam
Forum veteraan
eurocontest.jpg

Ziet er goed uit, maar als er een Britse vlag inzit hoeft er geen Schotse vlag ook bij want de Schots vlag is geintregeerd in the britse vlag (Union Jack) de brits vlag is opgemaakt van de vlagen uit England, Schotland, wales en Noord Ierland, de Engels vlag is een rood diagonal kruis op een wit achtergrond.

A, ha! Ziet ik nu pas... Huisvlijt :-)
Ziet er aller aardigst uit... GJ... veel oranje...
heb jij scherpe Höllein en Gooi en Eemland logo's voor mij... had ze net aangeschreven...? Zo ook het FAI logo?

Kan je die mij dan sturen? Kan ik weer verder met de deelname certificaten... en de fotopassepartoetjes... daar moeten die logo braderij ook allemaal op komen te staan :-)

Welke landen zijn vertegenwoordigd op het evenement? Als ik er vlaggen op plaats, moet het de lading dekken...
Gr Bas

Malky, we hebben vorig jaar wat opmerkingen gehad van engelse deelnemers dat ze geen engelse vlag wilden maar de schotse, waarop iemand uit Wales ook weer ging zeuren dat ie een vlag van Wales wilde.
Dus vandaar.

Bas, er komen zeker:

Nederlanders, 1 Limburger, oh nee, Theo vliegt niet mee, uhh, bijna hetzelfde, Belgen, Duitsers, Denen, Engelsen waarvan 1 of 2 Schotten, Fransen, Oostenrijkers en misschien 2 Russen.
Maar we krijgen er nog elke dag aanmeldingen bij, het wordt de grootste wedstrijd van het jaar denk ik.
Johan houdt exact bij welke nationaliteiten er komen, dus, Johan?

En ik zal je even het telefoonnummer geven van iemand van de gooi en eemlandse.
Ik heb ook geen scherp logo, ik heb het zelf wat moeten opvijzelen.

Hoi GJ,

Ik ken het met vlaggen. Bij F3A is het zo dat er een vlag van elk deelnemend land moet hangen. Ook voor tijdens de prijsuitreiking zou er er dus eigenlijk meerdere moeten hebben.
Zodat er voor de top 3 een vlag voor elke positie is.

Nu is het zo dat wij Nederlanders er geen bal omgeven maar voor mensen uit veel andere landing is dit echt een status en een stuk trots. En kan je ze behoorlijk beledigen als hun vlag/trots er niet is.

Ik zou dus ook zeggen doe het goed of doe niks.

Theo, ik kom zo even je kant op rijden.
Heb net de lasagna naar binnen gewerkt bij vd Valk in Heerlen, dus ik kom nu de kevlar brengen.

Als Theo er niet is, is er toch een (ex)limburger aanwezig!!
Ondergetekende dus.

Maar alleen als helper, rakkenist, tijdwaarnemer, hulp in de huishouding etc. etc. (beide dagen natuurlijk).

Groeten,

Rob Hermens

Op het WK moet je een eigen vlag mee nemen. :)

Ik vier die dag mijn 30ste verjaardag en mijn moeders 55ste dus ben er helaas niet bij. Groot feest. Slechte planning. :(

Hoor wel dat er behoorlijk wat Engelsen plannen hebben te komen. Hoop dat er ook wat Nederlanders en Belgen zowel als Duitsers en Fransen naar Woodchurch komen. Is wat dichter bij voor jullie dan Middle Wallop.

Ondertussen ben ik bijna Nederlander af, zou je kunnen zeggen.

Veel plezier!!

Ik ben alweer uit het bubbelbad..
Bas heeft de logo's al.

Jos, Woodchurch is een toplocatie voor de mensen van het vaste land, ik was zelf van plan om te komen maar ik moet kijken of het allemaal wel lukt met gezondheid en werk.

GJ

Gerben en Ik (Luc VT)komen naar Woodchurch.
Boot is geboekt.
Eerst zien heel door te komen in zeewolde.

grtz,
Luc

GJ,

Niet om l.ll.g te doen, maar alleen om de puntjes op de i te zetten:
G&E heet niet "Modelvliegclub Gooi en Eemland"; doch "Gooi en Eemland Vereniging van Modelvliegers".

Groet,
Juun

Juun, dat weet ik maar dat is een heel verhaal om op de poster te zetten.
En deze tekst dekt de lading, het is een modelvliegclub en heet Gooi en Eemland.
De plaats klopt ook, Zeewolde.
De poster hebben we vorige week al afgegeven en opgehangen in het clubgebouw en nog de voorzitter, nog andere leden hebben er geen woord over gerept.

Zaterdagmiddag zijn we waarschijnlijk weer te bewonderen bij de Gooi en Eemland Vereniging van Modelvliegers.
Als ik op tijd terug ben van mijn werk en nog helder genoeg ben om het model veilig te besturen.

GJ

Back