Dutch Eurotour F5F / F5B 8-9 Juni Zeewolde

De prijzen zijn alvast klaar, met dank aan http://www.artstudiothomas.nl/index.htm :

GroteFoto-AGIVLZYC.jpg

De voorlopige deelnemerslijst

Dutch Eurotour Zeewolde F5F 8/9 juni 2013

Bernd Bossman GER
Dieter Grupe GER
Walter Klaus GER
Rudi Freudenthaler AUT
Alexander Feld GER
Gerhard Bossman GER
Andre Mueller GER
Gert-Jan van Oostrum NED
Erich Toepfer GER
Fabian Weber GER
Jörg Thorn GER
Pascal Jungmann GER

Dutch Eurotour Zeewolde F5B 8/9 juni 2013

Rudi Freudenthaler AUT
Franz-Josef Ney GER
Jeppe Alkaersig DEN
Michel Uzan FRA
Sascha Lotz GER
Wolf Fickenscher GER
Christian Ulbrich GER
Gerben van Berkum NED
Ulrich Braune GER
Pieter Douma NED
Tommy Persson DEN
Alan Flockhart GBR
Wolfgang Schulz GER
Luc van Tricht BEL
Oswin Greiner GER
Fabian Kopp GER
Gert-Jan van Oostrum NED
Ronald van der Ham NED
Richard Whitehead GBR
Kai Leibrandt GER
Dirk Masnick GER
Matthias Bunten GER
Bernd Bossman GER
Rick Ruijsink NED
Werner Goelz GER
Guntmar Rueb GER
Willy Verschoren BEL
Steve Burns GBR
Norbert Huebner GER
George Shering GBR
Joachim Bo Jensen DEN
Heiko Greiner GER
Mark Haigh GBR
Johan van Gog NED

Ik ben verwoed aan het proberen een F5F model klaar te hebben. Moet lukken...

Calif2.jpg

alles zit erin en beweegt zoals het hoort, nu nog roeren/uitslagen afregelen en zwaartepunt instellen...

Laatst bewerkt:
chips, en ikke kan er weer niet bij zijn, werk gaat nu even voor..... De 22ste is ook twijfelachtig of ik mee kan doen nu......... (3 honden en 2 paarden......)
Heeft er iemand voor de laatste wedstrijd een superaandrijving voor mij te leen zodat ik ook eens kan knallen en extra punten kan verzamelen zodat ik de achterstand kan inlopen..............

Oei, joeijoei... Helaas moet ik afzeggen jongens. Zit met m'n been in de hola hoogte.
Heb een smerige 'strepto' die aan het woekeren is geweest. Behoorlijk pijnlijk maar ook een gevaarlijk ding. Ben nu wel aan de beterende hand met de juiste pillen.
Hoe kom je er aan, en hoe kom je er vanaf...

Balen dus. M'n diensten zijn dus beperkt gebleven bij het het maken van de deelname certificaten en de fotopassepartoetjes. Die laat Gerben straks netjes uitprinten. Ik hoop dat die mooi uitpakken.

Njauw... zet maar een webcam neer aldaar. Kan ik vanuit bed meekijken op de labtop!

Gr Bas

Ja Bas, ik heb je nog steeds niet gebeld, te druk met nog op het laatste moment dingen verbeteren en regelen (scorebord, ontbijtjes, grondpalen voor het WiFi systeem).
Echt heel jammer dat je er niet bent, je hoort toch wel bij het team.
Moest zelf ook nog een hepatitus prik halen in het ziekenhuis en mijn hielspoor blijkt een scheurtje in het bot te zijn, ja, ook ik heb last van ouderdomskwaaltjes.

Omroep Flevoland komt filmen, ik denk dat het dan 's avonds op TV is.
En foto's kunnen we redelijk snel uploaden naar de website.
We houden je op de hoogte, hou de telefoon bij je in de buurt.

Sterkte en doe rustig aan!

GJ

Oei, joeijoei... Helaas moet ik afzeggen jongens. Zit met m'n been in de hola hoogte.
Heb een smerige 'strepto' die aan het woekeren is geweest. Behoorlijk pijnlijk maar ook een gevaarlijk ding. Ben nu wel aan de beterende hand met de juiste pillen.
Hoe kom je er aan, en hoe kom je er vanaf...

Balen dus. M'n diensten zijn dus beperkt gebleven bij het het maken van de deelname certificaten en de fotopassepartoetjes. Die laat Gerben straks netjes uitprinten. Ik hoop dat die mooi uitpakken.

Njauw... zet maar een webcam neer aldaar. Kan ik vanuit bed meekijken op de labtop!

Gr Bas

Hey Bas,

Beterschap !!!

Gr Frank

@Frank, dank!.
@GJ, doe eerst je ding! Bellen later wel! Hepi&Hepi-titus? Hielspoor?... Ja... materiaalmoeheid!

Ik houd TV, internet en feun in de smeizen.

@Gerben... is het gelukt?

Back