Dutch F5B Team naar Gommersheim / Eurotour

Mooie prestatie Luc, nu vasthouden hé. :)
En jeund ulder vo de rest.

Val


ps: geen te lichte kist nemen als't zo waait.
 
Zo te zien komen zowel Luc als Rudy een behoorlijk stuk hoger op de lijst te staan als je 1 ronde schrapt. Geloof nog boven Alan die op plaats 5 staat.

Dus een spannend dagje vandaag!!!
 
We rijden nu in de buurt van Frankfurt.
Mooi weekend geweest.
De blog update staat online, met 170 km/u en Gerben aan het stuur is het lastig tikken.

Grts Gert-Jan en Gerben.
 
Inmiddels rijden we om Venlo. Nog 1:30 tot R'dam, redelijk op tijd thuis :)

Peter Bech had het gas niet teruggezet toen de limiter inkwam, dus de gasbox telde vrolijk door.. Vervelend gevoel kan ik nu zeggen, als je weet dat je nog motor nodig hebt, maar het niet meer hebt. Om eraan te wennen heb ik dat meteen maar 2x gedaan, in de 2e en de 4e ronde, beetje jammer voor de punten, mj hoort bij het spelletje. GJ vloog een aantal hele goede rakkensets, nu nog iets constanter. De 50 van Heiko was een uitschieter die de scores van ronde 1 nogal overhoop gooide, wat te merken was tpen de schrap na het vliegen van de 4e ronde inkwam, waardoor er grote verschuivingen in het klassement ontstonden.
Was weer een leuk weekeind, veel mensen gesproken, genoten van zon, steak en schnitzel en zoals GJ al zei, een lekker vakantiegevoel.

Nog een stukje sturen en dan is het weer over, op naar de volgende :)

Groeten,
Gerben en Gert-Jan
 
Zo was weer een lekker F5B Eurotour weekend en Gerben en GJ mogen tevreden
zijn.
Lekker eten met de jongens uit belgie, Luc en Willy
Hoop mensen weer ontmoet en nieuwe natuurlijk ( Allan UK, Usain FR )
Heb waarrempel nog 1,5 Uur met Wolf gesproken over de RW4 en waarom hij
met een Avionik B(9,5 ) vloog en geen RW4, zeeer interessant ( tevens wat info over
de eventueele nieuwe regelaar van Schultze! )
Al met al een zeer geslaagd weekend en zoals gebruikelijk met 2 kisten gekomen en
3 terug gegaan.

Gr Frank
 
Inmiddels ben ik ook weer thuis.
Auto is uitgeruimd, nu douchen en naar bed.
Ik ben trouwens 20e geworden, zat steeds met 19e in mijn hoofd.
Van de week de S16 wat beter afstellen, zo'n 15 vluchten totaal gevlogen met dit model en dat is toch wat te weinig om met vertrouwen te sturen, wat dus resulteerde in een overtrek op 3e rak en wat moeizame landingen.

Willy zijn eigen ontwerp vloog goed maar zelf is hij nog niet tevreden.
Ook zijn zoon maakt erg mooie modellen, het zit dus in de familie.
De Tesla van Christian Ulnrich ( ook een eigen ontwerp ) vloog prima.

Ik blijf voorlopig met mijn S16 vliegen, ding doet het prima en er komt binnenkort een aanpassing.
Dan nog een plusje voor RFM, de enige prop die stukging was die van Peter Bech, een GM prop.
70% van het veld vliegt met RFM props en spinners.
Er waren 3 S16's maar het merendeel vliegt met Avionik.
Er was 1 RW4, die van Norbert.
Een andere wedstrijdvlieger was overgestapt van S16 naar RW4 maar die is eerder dit jaar met flutter op het pendelroer gesneuveld.
Hij gaat nu met een Avionik B06 verder.

Nu naar bed en dromen van een 45 rakker....

Welterusten!

GJ
 
Dan nog een plusje voor RFM, de enige prop die stukging was die van Peter Bech, een GM prop.
70% van het veld vliegt met RFM props en spinners.

Zo, mag ik even de lijst afkruisen;

Wolf NEE
Heiko NEE
Guntmar NEE
Oswin NEE
Christian NEE
Luc NEE
Michel NEE
Norbert NEE
Rudy JA
Alan NEE
Willy ??
Fabian NEE
Hubert NEE
Jeppe NEE
Bernd NEE
Tommy ??
Gerben NEE
Franz Josef NEE
Bo ??
GJ ??
Dirk ??
Wolfgang JA
Ulrich ??
Peter NEE

Dat zijn dan 2x JA, 6x ?? en 16x NEE van de 24 deelnemers.

:confused:
 
Back
Top