DX3e verbinden ontvanger

veel vrienden van mij gebruiken deze zenders(dx3s dx2s etc.) en ze hebben wel problemen met de ontvanger/zender. ik weet niet welke jij gebruikt maar met telemtry (dyslexie) hebben ze problemen. de dx3c heeft hier minder last van

Heb je concrete voorbeelden van de storingen op de telemetrie zenders van spektrum? , ja er zijn wel wat problemen , maar dat heb je ook met de andere zenders e.d .Wil je het goed doen koop je een sanwa of een pk4 zender ,..ook die hebben problemen . tis nu eenmaal geen top of de bill zender ,....( iets van dubbeltje eerste rang ?) :wink:

Lijkt wel als men spektrum hoort , men gelijk weer gaat roepen!.
Heb de eerste zending spektrum met telemtrie , ook al gebruik ik het niet , maar heb nergens last van .

Vaak zit de oorzaak in de bec van de esc , ja spektrum ontvangers zijn kritisch met de voedingsspanning maar das makkelijk op te lossen

;)

nou vooral weinig bereik van ongeveer 150 meter
tuurlijk, iedere zender heeft wel wat maar als je een spektrum van 220 euro koopt wil je wel dat het bereik goed is. Ik weet absoluut niet of dat bij alle zenders zo is maar van de mensen waar ik t van hoor zitten ze daar wel mee. Voor de rest is spektrum zeker een goede zender.

Nou even een statusupdate vanaf mijn kant, er werd veel gespeculeerd of het wel of niet kan - hier kom ik van de week achter.

DX3e is bestelt zonder ontvanger, en ga het dan proberen.
Ik kan dan later de ontvanger zonder meerkosten bijbestellen gelukkig :-)

Ik laat het jullie weten.

ligt het aan mij of heeft de dx3e veel meer opties dan normale analoge zenders bijv. ik heb een zender: cougar ps3 en die heeft een stuk of 5 knopjes en dat is het. als ik naar de dx3e kijk lijkt het of er een stuk meer opties (of in ieder geval meer knopjes) op zitten

waarom advies vragen als je er toch niet naar luisterd. kijk maar al uit naar een ontvangertje;).

Nou even een statusupdate vanaf mijn kant, er werd veel gespeculeerd of het wel of niet kan - hier kom ik van de week achter.

DX3e is bestelt zonder ontvanger, en ga het dan proberen.
Ik kan dan later de ontvanger zonder meerkosten bijbestellen gelukkig :-)

Ik laat het jullie weten.

Veel succes maar dit heb ik ook al geprobeerd maar helaas lukt het niet.

Ik had nog een ontvanger van mijn dx6i liggen dus dacht ik die te gebruiken in mijn axial samen met de dx3c maar deze wil niet binden.

ligt het aan mij of heeft de dx3e veel meer opties dan normale analoge zenders bijv. ik heb een zender: cougar ps3 en die heeft een stuk of 5 knopjes en dat is het. als ik naar de dx3e kijk lijkt het of er een stuk meer opties (of in ieder geval meer knopjes) op zitten

Met een digitaal menu is dat zoveel makkelijker... Ik weet 1 zender waarbij ze alle functies via knopjes gedaan hebben:

photo018tx9.jpg

Zie achter het klepje de vele draaiknopjes en de dipswitches.

Je kunt je voorstellen dat dit niet goedkoop is in ontwerp en productie en moet men om de prijs te drukken voor veelal RTR en low budget markt waardoor eenvoud vereist is. Vandaag de dag is het geloof ik de DX3E die nog met een aantal draaiknopjes geleverd wordt waarmee de optie voor meerdere programmeerbare modellen ook niet mogelijk is.

Ik kan gelukkig iedereen uit de discussie halen, de DX3e verbind moeiteloos met mijn AR6200.

Ook heb ik een parkflyer ontvanger de AR6100 en die doet het ook prima. Ik ga de 6100 gebruiken ivm grootte.

ik geloof er niks van. maargoed. gij kontent iedereen kontent zeker?

Ik kan gelukkig iedereen uit de discussie halen, de DX3e verbind moeiteloos met mijn AR6200.

Ook heb ik een parkflyer ontvanger de AR6100 en die doet het ook prima. Ik ga de 6100 gebruiken ivm grootte.

Back