Tsja, iedereen stelt zijn curves af zoals hij dat fijn vind, maar wat ik bij jou zie lijkt mij geen succes.
Wat is je ervaring, dan weten we ongeveer hoe te helpen?
Heb je geen ervaren vlieger in de buurt (vlieg club) die je kan helpen, dan heb je wellicht minder kans op schade.
Wat ik nu zie is in norm mode, een lineare throttle curve van 0 naar 100, tenzij je echt je eerste stapjes in het helie vliegen maakt zou ik dat nooit doen.
In idle up (of stunt zo je wilt) ga je naar vrijwel vol gas (lichte V-curve).
Dus afhankelijk van de stand van je gas/pitch knuppel gaat er wel heel wat gebeuren als je schakelt.
Wat ik in je pitch curve zie is dat je in norm mode geen lineaire curve heb, dat zou ik ook nooit doen, maar goed het kan werken en zorgt dat je (waarschijnlijk) minder negatief bladverstelling hebt.
Je pitch in stunt is dan lineair van 0 naar 100, dat is dan wel direct agresief en volle bak (zeker als je nog aan het leren bent).
Als ik je curves zo bekijk (en goed interpreteer) dan is er bijna niet te schakelen tussen norm en stunt zonder dat het toestel aan de haal gaat.
Als je het per-see wilt proberen kun je direct starten in stunt, dan moet het werken, maar let wel, dan heb je volle bak toeren en blad uitslag, dus dan gebeurt er wel wat (nogmaals als je niet heel ervaren bent dan zou ik dat niet doen).