Dynam Hawk Sky 2.4GHZ zender probleem, HELP AUB

• Topicstarter Topicstarter 12rick12
  • Startdatum Startdatum
Je hoeft je zender niet aan te sluiten. Ik heb ook niet zo'n kabel. Doe het gewoon met de pijltjes toetsen. toch een kabel en niet zin om er een te kopen: How to build a cable for using the E-Flite (E-Sky) transmitter with Flying Model Simulator (FMS) or Real Flight G2

Ok, zal het zo een proberen, mischien zijn er nog andere ideën om het 4e kanaal (rudder) in te schakelen, want het lijkt erop dat die gewoon uitgeschaklet is, want als ik de elevator op de rudder aansluit werkt de elevator ook niet

Als je in je profiel zet waar ergens in de lage landen je woont is er mischien iemand die even langs kan komen om te helpen

Als je in je profiel zet waar ergens in de lage landen je woont is er mischien iemand die even langs kan komen om te helpen

Ok ,zal ik proberen in mijn profiel te zetten, ik woon in Stadskanaal (Prov. Groningen)

Heeft iemand nog een idee wat het kan zijn? of is de ontvanger of zender kapot ?:confused:

Je zou natuurlijk terug kunnen gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt en vragen of zij weten wat er aan de hand is en anders ruilen

volgens mij zijn die 4 on/off posities gewoon om het kanaal te reversen(voor als de servo andersom werkt)
Dus alles op Off laten staan,tenzij er iets andersom werkt,zoals je gas bvb.
Zou het kunnen dat de servo stekker omgekeerd in de ontvanger steekt?
of dat er een pinnetje krom of over is op de ontvangernwaar de stekker erop moet?

Mvg,
Luc

Laatst bewerkt:
Je zou natuurlijk terug kunnen gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt en vragen of zij weten wat er aan de hand is en anders ruilen

Naar de winkel terug gaan gaat niet (import HK) zal er eens een mailtje heen sturen, had gisteren nog een kabel gevonden zodat ik de zender op mijn pc kan aansluiten, ga ik zo eens proberen kijken of de rudder het dan wel doet, als hij het wel doet is mijn ontvanger waarschijnlijk stuk en als hij het niet doet mijn zender

Het is me nog steeds niet gelukt:mad:, heb al van alles geprobeerd, zal eens kijken voor zo'n kabel voor aan de pc, kijken of de zender het dan wel doet, als er nog tips zijn, zijn die altijd welkom :D

OPGELOST! :D:D:D

Heb de zender opengemaakt, en alles van het tweede kanaal (van de rudder dus) doorgemeten met een multimeter, er was 1 kabeltje los, niet goed gesoldeerd, nadat ik die had gesoldeerd werkte de rudder ook weer,

Allemaal bedankt voor jullie reactie's !! :rolling:

Back