E-flite blade MCX

hallo,

wie heeft er ervaring met de e-flite blade mcx ?:D

hij is verkrijgbaar in RTF en BNF (BindnFly)
dus binden met je spektrum zender en vliegen!

Hey allemaal,

3 weken geleden kwam de vertegenwoordiger langs en had dit model al bij zich om te showen ... ik was na het vliegen meteen verkocht!!
Geloof me, de handeling van het toestel is perfect en dit op zo een kleine schaal!

Wordt een dikke hit voor dit najaar, ze zouden gereleased worden eind deze maand aan een prijs van 115 Euro voor de RTF en net geen 80 Euro voor de bindNfly versie.

Ook zal er de mogelijkheid bestaan om de blades, landing skid, body, staart, ... te vervangen met versies die oplichten in het donker! :)

Inderdaad, lijkt erop. Maar het grote verschil is waarschijnlijk de electronica. Sowieso is de DSM2 beter dan de Walkera zender/ontvanger, maar of dat van groot belang is met zo'n helitje is maar de vraag. Verder dan 10 meter en je ziet 'm niet meer. Want ik wel en erg tof idee vind is dat ik zo'n BNF kan kopen en onmiddellijk met mijn DX7 kan laten binden...

Ik heb het dingetje zien vliegen, helaas niet zelf mogen sturen, maar van wat ik ervan gezien heb...een mooie precies bestuurbare lama...
kan vele bewegingen precies en accuraat maken...zoals zijwaarts links en rechts...voorwaarts en achteruit....
wat erbij opvalt is de preciessie waarmee dat helietje te sturen is...
ik was er eerlijk gezegd gelijk verliefd op...echter de prijs...hier werd er €125,- voor gevraagd te hoog...dus ik wacht nog maar even...ik vind voor een stukje speelgoed...hoe goed het ook stuurt ongeveer € 75,- voldoende

groetjes...Dirk

Funky....stoppen met roken is niet makkelijk...als je goed gemotiveerd bent lukt het...kijk naar mij nu al ruim een jaar van die stinkpeuken af...maar komt af en toe nog even boven drijven...het verlangen naar die stinkstok...
Leef gezond...hou vol...je hebt geen rare kauwgommetjes nodig of alles wat ze verder aanbieden...wat je nodig hebt is, net als met modelvliegen : DOORZETTINGSVERMOGEN EN MOTIVATIE....
succes...ik steun je...hou vooooolllllll !!!!!

Ik heb m gister zien vliegen bij indoor Alphen, leuk dingetje.

En omdat de zender Spektrum DSM2 protocol gebruikt,
kun je evt een DX7 gebruiken als zender.

Weet iemand Mischien in Nederland/buiteland (het liefst in NL)
een shop waar deze heli op vooraad is?

ik wou hem eerst bij lindinger bestellen maar daar is hij uitverkocht!

Alvast Bedankt

Yep !

Heb mijn MCX vandaag thuis gekregen ,verlaat kerst cadeautje uit the USA :p

Heb nog nooit van me modelvlieger's leven(30 jaar inmiddels) heli gevlogen.
Deze MCX uit de doos gehaald ,geladen en ? vliegen of ik het al jaren doe !
Verbazend echt ,en makkelijk .
Ik was eigenlijk en beetje sceptisch toen me vertelt werd dat er eentje op de post onderweg was, maar ik ben verkocht !
Deze MCX is Bind Fly zonder zender ,daar ik een DX7 en DX5e heb, werkt
goed met alle twee de zenders .

Het enige min puntje dat ik tot nu toe over deze Blade MCX kan melden
is dat de accu niet lang mee gaat ,gelukkig zat er en extra accu bij ,
en kan ik laden terwijl ik vlieg .
Het einde van de accu wordt gemeld door het flikkeren van en lampje
voor in de neus van de heli ,eens het lampje aan en uit gaat LANDEN ! want de motortjes houden er acuut mee op,en dan nog en plek vinden om
heelhuids beneden te komen lukt niet altijd .
Gevoelig voor crasches is ie niet echt ,al en paar keer on zacht met de omgeving kennis gemaakt ,tot nu toe zonder enige gevolg .
Voor de rest alleen maar positieve dingen .

De lader op 4 AA cellen is en beetje vreemd ,maar werkt wel goed .

:D

Laatst bewerkt:
Back