E-flite blade MCX

hallow !

Ik heb op ebay extra accu's besteld en ik wil deze nu allemaal tegelijk opladen.
schakel ik ze in serie met een balancer?

of parallel (zonder balancer)?

Weet er iemand waar je de connectortjes kan vinden zodat ik laadkabels kan maken.

Hallo,
Heeft iemand een idee waar ik Blade Mcx kan krijgen in Nederland?
mv

ik heb sinds een paar dagen ook een mcx, maar deze blijft als hij op een plaatsje blijft hangen cirkels maken

Hij maakt gewoon cirkels naar de rechterkant zonder dat zen snuit draait, de heli zelf draait dus in zen verlengde.

Wat zou dit kunnen zijn?

grtzzz

Als je een RTF setje hebt dan zou je de trim functie op je zender kunnen gebruiken.
Ik heb al heel wat shops afgebeld en gemaild...niemand heeft parts lijkt het wel dus als iemand een shop weet waar de parts op zeker worden verkocht,dan graag even een reactie. :)

ik heb sinds een paar dagen ook een mcx, maar deze blijft als hij op een plaatsje blijft hangen cirkels maken

Hij maakt gewoon cirkels naar de rechterkant zonder dat zen snuit draait, de heli zelf draait dus in zen verlengde.

Wat zou dit kunnen zijn?

grtzzz

Lees eens het draadje "Toilet Bowl Effect"

Paul

Dat heb ik ook ik trim hem dan bij als hij verder leeg gaat doet hij dit steeds meer moet je soms ff bij trimmen.

Ik weet alleen niet wat het is.

Het is idd als ik het zo lees het TBE verschijnsel. De flybar heb ik een dag of 2 geleden vervangen en toen had hij dit niet.
Sinds gisteren heeft hij dit verschijnsel, de gewichtjes op flybar zijn niet verstelbaar en hij is ook nog mooi recht en in evenwicht.

Iemand een mogelijke optie?

hallo,

ik heb deze heli via marktplaats gekocht maar nu heb ik de flybar kapot gevlogen. weet iemand nog een site waar ik die op kan vinden. heb gegoogled en nog niks gevonden

is er niet gewoon een winkel die uit nederland of belgië komt?
via het buitenland mag ik niet :(

Back