E-flite blade MCX

heb mijn ouders omgepraat :D. maar hij is daar niet op voorraad. word het snel aangevuld?

ik zie wel dat die verzendkosten erg hoog zijn
is er geen binnenlandse site? of uit belgië

Er zijn wel degelijk winkels in de buurt die hier onderdelen van verkopen. Even dit draadje afgaan en je komt hem wel tegen..

ik heb dit hele draadje afgelezen en heb alleen teds RC shop in rijswijk gevonden en op die site gezocht en kon niks vinden en de verzendkosten van RCKix vind ik te hoog.
ik heb het onderdeeltje via ebay gehaalt en nou maar hopen dat het binnen komt.

hallo

ik heb sinds een paar weken ook een blade mcx bind n fly!

nou vroeg ik me af of er al iemand bekend is met de glow in dark onderdelen?
gloeit het echt of is daar bijna niets van te zien?
en zijn ze net zo stevig als de normale onderdelen?

groeten

Laatst bewerkt:
Dat is toch gewoon fluorescente kleuren? Betekent dat als je je heli onder een goede lamp heb gezet en daarna in het donker gaat vliegen dat hij dat best wel stevig licht geeft !

ik heb ze ook maar dan zou ik dus geen swashplate doen (frame niet geprobeert). als je de verbindingen op de puntjes wilt drukken buigt de arm van de swashplate om. de rest is wel goed. in het donker kan je ze wel zien. maar als je de bladen hebt en je moet iets maken wat vast zit aan de puntjes van de bladen kan je de bladen wel weg gooien want dan trek je de puntjes erook vanaf

hey

als ik het zo begrijp is het wat zachter materiaal?
en die puntjes op de bladen, blijven die de 1e keer dat je er iets op vastklikt wel heel?

groeten

ze blijven wel heel behalve die van de swashplate. dus alleen die zou ik niet nemen de rest is allemaal net zo goed spul als het orgineel als je het erop laat. de staartfin en onderstel zijn wel de beste onderdelen als je wat wil bestellen.

Back