E-flite Extra 300 32e arf

Als ik een andere regelaar zou nemen, dan zou ik bewust geen Turnigy nemen, het komt soms voor dat bepaalde regelaars niet goed samenwerken met bepaalde motoren. Door een compleet ander merk regelaar te nemen, wordt die kans veel kleiner....

Dus kans is groot dat het blijft met turnigy.. Wat voor regelaar kan ik dan nemen Alex? What would you do:P? Greetz

Probeer eens even een filmpje te maken van dt geluid ? Je kan op verschillende manieren iets horen, en mischien zit er hier iemand op het forum die je wel meteen kan vertellen waar het aan ligt als die hoort en ziet wanneer het geluid zich afspeeld.

Het zit volgens mij niet in je regelaar maar eerder in je motor, probeer anders een vergelijkbare motor als je die hebt liggen.

Als het de regelaar is had je het geluid iedere keer moeten horen als je gas geeft en niet af en toe. Natuurlijk is het een oordel vellen aan de hand van een filmpje altijd lastiger dan als het toestel voor je neus staat en je alles zelf kan proberen.

Volgens die gasten op de club is het de regelaar die goed ingesteld moet worden.. Effe de gebruiksaanwijzing erbij pakken en kijken of ik het aan kan passen..

vast en zeker een 14 pools motor :-(

mijn hacker a30 14l die maakte het zelfde geluid omdat de timing gewoon niet goed was
ik heb hem nu in gesteld op hoge timing maar eigenlijk moet hij precies tussen hoog en middel in

ik denk dat het probleem weg is als je de aangeraden esc koopt

bij mij is het probleem weg op hoge timing en soft start en niet te snel opteren maar het is geen hacker a30 14l ;-)

hallo , hier een van die gasten op de club ;)

het was in mijn ogen een regelaar probleem qua instelling , we hebben zonder het boekje met iemand die deels wist hoe de regelaar in te stellen wat geprobeerd en toen was het effe minder , met een andere afstelling was het wat erger .

denk dat het straks met de andere regelaar in 1 keer weg is maar eerst maar ff met het boekje erbij wat dingen proberen .

suc6

Volgens die gasten op de club is het de regelaar die goed ingesteld moet worden.. Effe de gebruiksaanwijzing erbij pakken en kijken of ik het aan kan passen..

We hebben de timing op alle mogelijke manieren gehad met die programmeerkaart, maar niets hielp...

vast en zeker een 14 pools motor :-(

mijn hacker a30 14l die maakte het zelfde geluid omdat de timing gewoon niet goed was
ik heb hem nu in gesteld op hoge timing maar eigenlijk moet hij precies tussen hoog en middel in

ik denk dat het probleem weg is als je de aangeraden esc koopt

bij mij is het probleem weg op hoge timing en soft start en niet te snel opteren maar het is geen hacker a30 14l ;-)

Het is indd en 14 Pools of zelfs 16 Pools motor! De timing staat op maximaal, heb niet de originele gekocht omdat die slecht stond aangeschreven.. Maar ik hoop dat ik met boekje erbij nog wat kan proberen .. Ik heb die geluiden liever niet, maar het is ook geen ramp! Heb ondertussen ook de turnigy trust besteld. Dus als het niet lukt dan die erin, en anders tog de originele kopen :(

We hebben de timing op alle mogelijke manieren gehad met die programmeerkaart, maar niets hielp...

Dat klopt Alex, maar we hebben nu andere dingen geprobeerd met gas vol aanzetten en dan accu aansluiten, dan gas terug bij bijvoorbeeld 3 piepjes, het leek wel wat uit te maken maar nu is het voorlopig nog erger geworden!

dus als het erger wordt door hetprogrammerenvan de esc is het geen otor probleem.
ws toch een combinatie esc met die motor wat niet werkt .
mvg

Back