E fly-in 2mei GMVC

Nu mijn Pup af is, heb ik weer tijd voor de jaarlijkse zaken.
Het is weer zo ver , binnen kort weer de eerste zaterdag van mei.
Wederom gaat de Goudse modelbouw vliegclub op 2 mei de elektro fly-in verzorgen.
Hopelijk is het weer zoals voorgaande jaren 25 Celsius met 2 a 3 bft wind :-)
Vanaf 10:00 is iedereen welkom.
gr.

Laatst bewerkt:
Zet je erbij in mijn speciaal aangemaakte Meetings mapje vd favos ;)
Wel houd ik er rekening mee dat er weer stevige wind klaar staat.

grtz! Erik

Wederom zal RBC kits aanwezig zijn, ook is er de mogelijkheid om zelf overtollige spullen aan te bieden.
gr.

Het belooft zaterdag mooi weer te worden met niet al te veel wind

normal_tn_154_5487.JPG

Hoi hoi,

ook al is het 2 uur rijden, ik wil er zaterdag zeker bij zijn !
Al het electro materiaal staat al klaar !

Groetjes,

Davy

Theo, komaan...

Kunnen we nog eens bijbabbelen !

groetjes,

Davy

P.S. Ik zou voorstellen om je op te pikken, maar is een beetje uit de richting plus de auto gaat goed vol steken (is het voordeel met electro kisten)

Hier nog wat aanvullende info;

Wederom houdt de GMVC dit jaar zijn Elektro Fly In op het uitstekende vliegveld gelegen in het groene hart.

Ieder een is welkom met zijn elektro model , of het nu schaal is of fun , als het maar elektrisch voortbewogen wordt.
De doelstelling is een dag met veel vliegplezier met de mogelijkheden om ervaringen uit te wisselen en nieuwe mensen te leren kennen die dezelfde ideeën hebben wat vliegen betreft.

Het veld is uitstekend te bereiken en op het veld zijn voldoende parkeerplaatsen om direct uit de auto te kunnen laden.
Ook is er direct op het veld 220V~ aanwezig zodat netvoedingen direct aangesloten kunnen worden (denk wel om een verdeelstekker a.u.b.).
In de kantine is er een hele dikke 12 V= voeding aanwezig die meerdere veldladers aankan!

Verder is er natuurlijk ook aan de inwendige mens gedacht: in "De Keet" kan er koffie, koek, frisdrank, broodjes kaas , vette snack e.d. voor zeer redelijke prijzen aangekocht worden.
En word u dat allemaal teveel is er ook een uitstekende toiletvoorziening, zowel voor dames als wel heren.

Om op ons veld te kunnen vliegen dient u in het bezit te zijn van een BREVET in de betreffende klasse.
Tevens dient u afdoende verzekerd te zijn, of lid zijn van de afdeling Modelvliegsport van de KNVvL.
Natuurlijk dient u zich te houden aan de gestelde regels in ons Veldreglement.

Dus . . . komt allen om er een gezellige dag van te maken,

Tot ziens op 2 Mei op ons veld!

Voor info omtrent de Fly in :
Alexander de Leng E-mail alexander4u@go.coml
0646 233 487
Rob Bulk E-mail info@rbckits.com
0654 318 182

0172 589364 (telefoon clubgebouw)

Startpagina Nederlands

hm, ik heb ook wel zin om te komen... even kijken of dat gaat lukken. Heb alleen geen tuigjes vliegklaar, dus kom alleen kijken.

Ik ga uiteraard ook; Calmato, Twister en/of Gemini zijn van de partij

Ik zal eens kijken of ik kan achterhalen of er nog afsluitingen zijn bij afrit Bleiswijk dat weekend, want ze zijn daar aardig druk met die aansluiting van de N209 op de A12

ok, ok, ik kom samen met Bram naar de meeting. Alleen Heeft Bram een clubbrevet wat aan de eisen van de KNVvL voldoet.
We nemen een auto vol met modellen mee.

Ik kom incognito.............................

osssssssss_41_.JPG

incognito en toch in beeld.......

Laatst bewerkt door een moderator:
Back