E fly-in 2mei GMVC

BBQ gaat het niet worden maar broodje worst zal geen probleem wezen.
Zoals het er nu naar uit ziet word het prachtig weer.

Heeft er morgen misschien iemand 2 cam-speed propjes in de maat 5x5?????
Bram en ikke hebben die net vanavond kapot gevlogen met onze modellen, althans bij de landing brak een bald af en het nu opnieuw balanceren van een singleblad prop gaat me iets te ver.

Theo RBC Kits staat er morgen ook, meschien kan je hem eve een berichtje sturen of bellen of hij die mee wil nemen.

gr imre

Nee, helaas niet, die kunnen die 15.000 + toeren niet aan......en ik weet niet of die nieuwe zwarte props van MPX dit wel aankunnen.

Heb Rob in elk geval al een mailtje gestuurd..................hopenlijk leest hij dat nog vandaag of morgenvroeg en neemt hij de spullen mee.

APC 6x4 bruikbaar? (heb er eentje)
Quartel Pijnacker is redelijk aan te rijden als je vanuit Limburg via Eindhoven - Tilburg - Breda - Rotterdam daarheen rijdt. Daarna kan je over de nieuwe proviciale weg doorsteken richting GMVC. Kost je totaal 20-30 minuutjes extra (t.o.v. via de A2 - A12) op de heenweg - kan je wel vliegen.

Nee, helaas niet, die kunnen die 15.000 + toeren niet aan......en ik weet niet of die nieuwe zwarte props van MPX dit wel aankunnen.

Heb Rob in elk geval al een mailtje gestuurd..................hopenlijk leest hij dat nog vandaag of morgenvroeg en neemt hij de spullen mee.

ik pm je Rob's 06 wel even

Heren bedankt, ik zal proberen onderweg naar Rob te bellen.

Vliegen kunnen we ondanks dat toch wel, de auto zit bijna vol..........en met andere props op die modellen gaat ook wel, maar is niet zo effeicient.......

Het weer kan niet beter vandaag voor onze E-fly :-)
Zal vanavond foto,s plaatsen
Tot zo op het veld.

Een paar plaatjes:

P1020662.jpg

P1020663.jpg

P1020666.jpg

P1020670.jpg

P1020674.jpg

P1020676.jpg

P1020677.jpg

P1020698.jpg

Beter dan vandaag mag je niet verwachten als je een fly in organiseer.
perfect weer , meer dan 40 deelnemers en geen wanklank gehoord.
opvallend was de vele 2,4 MhZ vorig jaar nog 3 stuks dit jaar meer dan 60% van de deelnemers.
Verder was er nog een Belg en een Duitser dus ook over de grens worden we bekend.

img3587int.jpg

img3590int.jpg

img3585int.jpg

De koffie hoek

img3584int.jpg

de pits poezen

img3588int.jpg

het was dringen voor een plekje op het veld

img3580int.jpg

straks meer foto,s

Hoi allemaal,

wow, wat een eer... Hier als enige Belg zo vernoemd worden, het gebeurt niet elke dag. Zelfs op het veld had ik een 11-jarige fan die net niet mijn handtekening gevraagd heeft. Wow, en dan ook nog mijn toestel als 1ste foto in de rij ... Het kan echt niet op.

Maar, het is waar, het was een PRACHT van een dag. Het was me de 4-uursrit (2x 2u) echt wel waard. Het was leuk om opnieuw zoveel vrienden (jaja, vriendschap tussen Belgen en Nederlanders bestaat) te zien en weer bij te babbelen.

De wind was af en toe een spelbreker voor de wat tragere toestellen en ook een storing in de linkerhoek van het veld speelde mij parten. Maar voor de rest was het TOP ! Veel mooie modellen en vooral "allemaal zo STIL" !!!

Beste GMVC, clubleden en participanten, voor mij mag dit gauw opnieuw !

Groetjes uit Belgie,

Davy

Ik heb vandaag weer erg genoten!
De Sparrowhawk weer eens onder het stof vandaan gehaald. De batterijtjes zijn wel aan vervanging toe, maar ik heb toch lekker gevlogen.
Dank voor de organisatie en graag tot volgend jaar (of eerder)!

Het was idd en heel mooie dag. Ik heb vrij veel kunnen vliegen met de diverse modellen die ik mee had. De easystar natuurlijk het meeste, samen met dat kleine deltatje. Bij een start van die delta ging zelfs bij het publiek een golf van schrik rond.........
Op sommige momenten was het behoorlijk druk in de lucht, het verwonderd mij dat er geen mid-airs zijn geweest. Helaas wel enkele harde landingen met schade......
Net zoals Davy al aangeeft het was die 4 uur rijden wel waard. En Davy zijn oren zijn gelukkig heel gebleven........

Ik plan om er de hele middag te zijn en ga zeker ook Theo Coenen even een hand geven als ik er achter kom wie dat "live" is...

Ik heb verschillende handen gekregen en ook maar weer terug gegeven.....:mrgreen: Helaas weet ik niet meer van wie allemaal, dus ik hoop dat ik iedereen weer de goede hand heb terug gegeven.............

Yep! Het was een geslaagde start!!
Heb totaal ongeveer 10 vluchtjes gemaakt en toen was ik het beu ;)
Weer gezellig ervaringen uitgewisseld en plannen gesmeed. Helaas bij mij (weer) de 3 fasen van mijn buitenloper door een losse magneet doorgehakt. Zit er sterk over te denken om de Oxalys (in concourstaat,gisteren ingevlogen) in de verkoop te plaatsen. Is niet helemaal mijn ding denk ik.
Mocht er interesse zijn stuur een pb :)

waar zijn vrienden voor

img3589int.jpg

Jan nog met bril (als iemand toevalig weet waar jan z,n bril is laat het ff weten)

img3582int.jpg

de parels

img3573int.jpg

img3572int.jpg

Back