E fly-in Nijmegen, 28aug + battmann, wie komt er?

pa speelt taxi :) wou zelf niets meenemen... terwijl hij nog wel een prachtige schaal electro piper heeft en eeen snelle delta :(

het was een mega gezelige meeting we zijn tot na half vijf gebleven.
heb 4 keer gevlogen met de f3a op het laast was ik totaal kapot.
maar 4 uurtje slaap kune pakken vanacht
foto's komen zodra ik ze klaar heb

Ja ik zat al te wachten op foto's, was inderdaad een leuke dag! dacht hoef zelf geen foto's te maken die komen hier toch zat... hopelijk geen sobrero in close up :p

als iemand die alle namen kent nou is even de naam erbij zet weet ik wie wie is :oops: we kunnen ook een rondje maken dat iedereen zijn naam op de foto moet painten :wink:

Het was een geweldige dag, mooi weer en er werd veel gevlogen.
Helaas was ik te laat voor de forum-leden foto omdat ik de Eolo aan het afstellen was ( met dank aan Willem Witte ) maar ik heb mezelf al gezien op de foto's die inmiddels zijn geplaatst.
Bij deze een woordje van dank en lof voor de organisatie.
alles was goed geregeld daar in Winssen, en ik kom volgend jaar zeker weer.......
Enne die man met die sombrero, bedankt voor je uitnodiging :lol: :lol:

Groet, Harry

Harry, leuk dat je Willem Witte gevonden hebt, Willem heeft jaren als RC heli instructeur bij www.helicopter.nl gewerkt dus ik neem aan dat hij je goed heeft kunnen helpen :)

Er zijn ongeveer 75 zenders ingeleverd deze dag.

Was een leuke ervaring. Veel geleerd. Veel gezien.

Onder andere dat zo'n sombrero geen slecht idee was!!

Op zich knap gezien het veldoppervlakte en al die maisvelden dat je daar als club goed vooruitkan.

Suggestie voor volgend jaar :

1. Ijsjes!!!!!!!!! :)

2. Mensen die niet in de pits staan moeten ook plassen hoor ! :p

3. Duitsers Nederlands laten leren :)

Ik vond het van mijn kant uit een zeer geslaagde meeting, ondanks dat ik maar 3 vluchten heb gemaakt.

Mijn dank ook aan de organisatie (vluchtleiders) dat ik 2x "alleen" mocht vliegen en het hele veld voor mij, en later ook Tadango, alleen had om met de klapwiekers te kunnen vliegen. Dit leek ons ivm de soms onvoorspelbare bewegingen en de windrichting het meest veilige.

Flappy en ook Tadango's Eagle hebben zich bewezen terwijl de originele Kinkade Parkhawk, die ook aanwezig was, liet zien dat het toch niet zo makkelijk bleek te zijn.

Die klapwiekers zijn verbluffend knap gemaakt. zag er wel bizar uit. Wat moeten de vogels wel niet gedacht hebben..

als iemand die alle namen kent nou is even de naam erbij zet weet ik wie wie is we kunnen ook een rondje maken dat iedereen zijn naam op de foto moet painten
Hmmm . . . weet niet . . . :?

a. sta ik er niet erg mooi op, en
b. erg duidelijk zijn de foto's ook (nog) niet.

Is het niet mogelijk ergens een foto-pagina te maken, zodat we daar allemaal een geslaagd kiekje kunnen plaatsen?

Of foto's in het profiel opnemen?

Of tenminste iets dergelijks. :roll:

Overigens: geslaagde dag, dat zeker.

jan

Niek zei:
...Meer snert, minder mais? ;)
Volgend jaar meer snert, meer broodjes rookworst en (waarschijnlijk) geen broodjes beenham. Die laatste zijn te bewerkelijk op zo'n dag.

Niek zei:
... minder mais? ;)
Volgend jaar weer op de 'vaste' vierde zondag in Juni, zondag de 25e. Dan komt de maïs amper boven de grond uit.

Ik heb hier nog een zender liggen, een JR X-3810. Van wie zou die kunnen zijn? (Nee, niet van Frits van Breemen-Schneider, hij vliegt Multiplex ;) )

Back