E fly-in Nijmegen/Winssen, 3 sept.: wie komt met wat(t)?

Ik kom met mijn minimag! en mijn protech boomer, en mijn piccoz heli.
een grote 12V loodaccu( uit een auto, als er mensen zonder zijn kunnen ze wel bij mij laden) 2 laders en een zender op de 62 en 64 35mhz A band :lol:

Ron als het weer mee zit kom ik natuurlijk ook met mijn Jets, helaas heeft de F-16 een harde landing gemaakt en is de neus er af.
Maar de F-18 de F-15 en de Saab natuurlijk wel.

Hans.

Hoi Ron,

Ik kom zeker naar jullie meeting, samen met m'n vader. Ik neem in ieder geval m'n Extreme van Balsacraft mee ( 1,50 meter 3D kist ) en m'n HET RC Extra 330L. Ik heb de Aerocat ook gebouwd naar aanleiding van Pjotr z'n bouwbeschrijving, dus die gaat waarschijnlijk ook mee. M'n pa neemt hoogstwaarschijnlijk z'n Magnum van Weston mee, een Spit van 90cm en ook een Aerocat.

Buck

Ron,

Ikarus YAK 54, Prodigy 3D, AcroMaster en Hyperion YAK-54 1.38m "vertical climbout monster" (2260 gram, 1155watt)

Mvg,

Koen

wat levert dat nou op, die strecker reclame? Ik wil ook best wat bijverdienen :wink:

fbk zei:
wat levert dat nou op, die strecker reclame? Ik wil ook best wat bijverdienen :wink:

Niets, kost alleen maar veel geld, want als eenmaal een Strecker gevlogen hebt, wil je niets anders meer... :D :wink:

Verzoek aan hen die voor de eerste keer komen, stuur mij (ron.van.sommeren at hetnet punt nl) je naam, adres, telefoonnummer en e-mail adres. Bij aankomst hoef je alleen je zender in te leveren, je naam op te zoeken in de inschrijvingslijst, frequentie invullen en een handtekening te zetten waarmee je verklaart dat je WA verzekerd bent voor modelvliegen. Zo voorkomen we files bij het inschrijven en hoef ik naderhand niet allerlei hieroglyfen te ontcijferen.

Hallo Ron

Ik kom ook even langs.
Is maar een half uur rijden van Oss heb ik gezien.
(Nederland is ook maar een klein landje)
Gegevens zijn onderweg

Johan

Ron, ik weet het nog niet. Er is in drachten ook een grote meeting waar we zijn uitgenodigd. Als ik wel kom dan kom ik met :

Fliton Extra 330 (1.52m met 1600W :))
Simprop Solution XL (4m zwever)
Mikado logo 20
Eventueel nog: Projeti race monstertje en Flying styro F16 impeller.

ron als we hier in nieuwleusen kunnen komen we.
wat we mee nemen is ook nog niet zeker.
het is namelijk hier nog al een beetje een gedoe met de dieren en onze gezondheid
natuurlijk speeld het weer ook een belangrijke rol

Ik kom met:

GP U CAN DO 3D
gpma1275.jpg

GP YAK-55

gpma1274-b.jpg

Micro delta
119_1921.jpg

Falcon Wannabee

WannabeetopgoodAcc400.jpg

Mugi Evo
stripey_mugi.jpg

Falcon Whizz Bang
WhizzTopboxACC288.JPG

Ik zal er ook wel zijn.

Easyglider.
1 meter wing.

Optioneel, ligt aan de plek die ik nog heb, en wat er af/gerepareerd is.
Ucelino.
Space scooter.
Speedkist.
Hype sukhoi SU-31.
Easystar.
Diverse wings.

Back