E fly-in Winssen/Nijmegen 3 sept: AFGELAST

ron van sommeren

Forum veteraan
Op dit moment is ons veld en parkeerplaats een zeer natte puinhoop, evenals de parkeerplaats voor het grote publiek. Woensdagavond nemen we beslissing of we de elektro fly-in door kunnen laten gaan. We kunnen ons niet permitteren om onze eigen parkeerplaats en de parkeerplaats voor het publiek kapot te laten rijden, om maar te zwijgen van reddings expedities met tractoren. De beslissing plaats ik uiteraard in deze discussie en op de elektro fly-in site:
http://home.hetnet.nl/~ronvans/

De datum voor volgend jaar is al bekend, zondag 26 augustus. De laatste zondag in augustus willen we in de toekomst ook blijven hanteren.

Daarnet eens op weeronline.nl gekeken. Nijmegen staat ook bij de steden.....zondag ZW4-5 beaufort als verwachting....en een beetje regen.
Natuurlijk is zondag nog ver weg en kan er nog wel iets veranderen....

Groeten, Kris

Het probleem is dat wij zware kleigrond hebben Kris, die is niet één, twee, drie droog. Dan zouden we vanaf nu veel zon en een lekker windje moeten hebben.

@Harm
Dank voor je aanmelding om in het voorjaar de parkeerplaats weer te fatsoeneren. Zorg jij op 3 september ook voor een tractor om vastgelopen auto's los te trekken?

Persberichten worden twee-drie weken voor het evenement verstuurd.

Ik heb je er al eerder via PB op gewezen, clubdingen beter buiten het forum om bespreken.

Het zou heel zuur zijn als het niet door kan gaan. Ik neem aan dat er heel wat voorbereiding aan vooraf gaat en dat je er toch naar uitkijkt om weer zo'n evenement te organiseren en al dat moois in de lucht te zien. Ik zal voor goed weer duimen!

Het is de 15e keer, we hebben/zijn inmiddels een ingespeeld team. Op dit moment zit het meeste werk in publiciteit (hobby en lokaal) en vergunning. Al het andere kan in principe in de laatste paar dagen gebeuren, gelukkig.

Helaas wordt er voor de komende dagen ook nog aardig wat regen verwacht in de regio Nijmegen :(
En de organisatie moet ook de komende jaren nog samenwerken met die boer en buurman.
Ik kan me goed voorstellen dat het dit jaar een keertje overslaan wordt...

Helaas, helaas, we hebben besloten om de fly-in niet door te laten gaan. In het vervolg zal de fly-in telkens op de laatste zondag van augustus plaatsvinden. Voor 2007 wordt dat dus 26 augustus.

Ron, gewoon iedereen met openbaar-vervoer en/of de fiets laten komen (is goed te doen) .... pendelbusje naar het station .... beetje creatief zijn hoor.....

ron van sommeren zei:
Helaas, helaas, we hebben besloten om de fly-in niet door te laten gaan. In het vervolg zal de fly-in telkens op de laatste zondag van augustus plaatsvinden. Voor 2007 wordt dat dus 26 augustus.

Ron,

Jammer, volgend jaar beter (weer)...
Was erg leuk en gezellig vorig jaar.
Jij en je team bedankt voor alle moeite en tijd!
...enne de EuroFly meeting in Bocholt komend weekend (zie linkje vorige postje) kan ik iedereen aanraden!

Mvg,

Koen

Dirk zei:
Ron, gewoon iedereen met openbaar-vervoer en/of de fiets laten komen (is goed te doen) .... pendelbusje naar het station .... beetje creatief zijn hoor.....
Dan moeten ze wel een duikbril, snorkel en zwemvliezen meenemen ;)

Dus ik kan deze beter meenemen, en drijvers onder de Cub dus....
DSCN4803-klein.jpg

Dirk zei:
Dus ik kan deze beter meenemen, en drijvers onder de Cub dus....
DSCN4803-klein.jpg

Nou, als Dirk deze meeneemt, kan de fly-in toch gewoon doorgaan? Die dingen hebben een goede trekhaak toch?
Ik geef me op als chauffeur voor reddings acties :wink:

ron van sommeren zei:
Of een heeeel erg grote föhn ...
....

Ron géén probleem als jij voor een paar litertjes kerosine zorgt, hang ik wel een "startbaan-ontdooier" achter de Alvis....

Dat word voor mij dus ook naar bochtelt, of zou ik toch gewoon gaan vliegen en kijken hoeveel bezoekers er toch komen? :lol:

Jammer dat het niet doorgaat.

Maar Ron je had natuurlijk deze fohn kunnen huren.
Was het probleem zo opgelost.

001_001.jpg

Han.
(Dan maar naar de inter-ex.0

Back