E.L.C. (ermelose luchtvaart club) gegevens

• Topicstarter Topicstarter andy1989
  • Startdatum Startdatum
A

andy1989

Guest
hallo,

ik ben op zoek naar de modelvlieg club E.L.C.
maar kan hier op internet weinig tot niks over vinden.

ik ben op zoek naar hun contact persoon om hier ook lid van te worden,
zoals ik begrepen heb is het modelvliegveldje op de ermelose hei bij de schaapskooi van hun .

ik zou het fijn vinden als iemand mij gegevens van deze club kan bezorgen,

mvg,

andy houben

Laatst bewerkt door een moderator:
ja zo is het mij worden verteld. weet niet zeker of deze club ELC heet het was in iedergeval, Ermelose Luchtvaart Club,

' de informatie die mij is gegeven was dat het grasveldje op de hei bij de schaapskooi in ermelo onder beheer was van de ELC.

dus gaarne zou ik daar meer info over willen hebben mischien dat jullie dat weten.

mvg

andy houben

Hoi Andy,

Ik kan bevestigen dat er 2 ELC's bestaan, want ik ben van beide lid. Er is de Edese Luchtvaart Club, die op de Ginkelse hei vliegt en er is de Ermelose Luchtvaart Club, die op de Ermelose hei vliegt. De Edese heeft een website, de Ermelose niet.

Hier heb je de pointer naar het veld op de Ermelose hei. Je ziet 2 gekruiste grasbaantjes en wat opstelplaatsen er omheen.

vr gr
Hans

ja zo is het mij worden verteld. weet niet zeker of deze club ELC heet het was in iedergeval, Ermelose Luchtvaart Club,

' de informatie die mij is gegeven was dat het grasveldje op de hei bij de schaapskooi in ermelo onder beheer was van de ELC.

dus gaarne zou ik daar meer info over willen hebben mischien dat jullie dat weten.

mvg

andy houben

Google maps heeft z'n systeem aangepast, dus de pointer naar het veld op de heide is nu deze
Degene die in het bericht hierboven staat werkt niet meer.

Dit weekend even op bezoek bij mijn ouders
op de camping Kriemelberg in Ermelo geweest en ook even langs de ElC zie foto's en link hieronder

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2197317026951127&id=100000185537405

FB_IMG_1532187910382.jpg
20180721_163424.jpg
20180721_161955.jpg
20180721_153359.jpg
20180721_145630(0).jpg

Laatst bewerkt:
Hee leuk ik zie mijn Vitesse en mijn Decathlon op je foto's. Volgende keer even praatje maken, gezien je ook op het MBF rondhangt.

Back