(E)Quickie wedstrijden dit jaar in Nederland

De wedstrijd op de Peel gaat door volgende week, ik zal iedereen vanavond mailen,

Die op Leeuwarden zal worden verplaatst naar een andere datum, dus dit weekeinde trainen en volgende week de eerste wedstrijd.

gr Wubbo

Of ik meevlieg weet ik nog niet, maar ik hoop wel dat ik erbij kan zijn.

Mike

p.s. Voor de toegans tot vlb. Leeuwarden hebben wij speciale pasje`s, kunnen wij hier ook mee op de peel komen?

Laatst bewerkt:
Mike, voor de Peel moet je je aanmelden bij mij, je krijgt daar vanavond nog een mail over.
bekijk je mail dus.

De Peel word niks voor mij, ik zal vandaag gaan trainen, maar het waaide te hard en het heeft ook geen zin om ongetraind daar te verschijnen.

Mike

Mike, wat een onzin, gewoon mee doen!

De beste training is een wedstrijd.

Vorig jaar vlogen bennie en sjef ook zonder trainig hun 1 wedstrijd. En je hebt het model toch al gevlogen, dan heb je al je training gehad hoor, veel meer dan rondjes vliegen kan je niet doen zonder een hoop hulp.

En zaterdag kan je toch nog vliegen?

Daarintegen heb ik voor de komende wedstrijd meer training gehad dan ooit voor een wedstrijd. Zaterdag nog een paar ladingen leeggevlogen en komende zaterdag weer. heerlijk vleugel aan vleugel met Robin (wat klinkt dat vies...) en Bennie en Sjef waren ook in de lucht. Ik zal nog wat foto's plaatsen.

Ik heb me trouwens opgegeven.

We hebben nu al meer deelnemers dan ooit, dat belooft een leuke wedstrijd te worden.
Mike wat Nando zegt is zeker waar, je kunt het beste trainen tijdens de wedstrijd.
Dan krijg je gelijk het gevoel voor het circuit.

Inderdaad, gewoon meedoen. Als je enigszins rondjes om je heen kan vliegen, kan je al mee doen. Om goed te kunnen worden kun je maar beter zo veel mogelijk heats mee vliegen. Oh ja, het was zaterdag inderdaad erg leuk om weer even te kunnen raggen met de quicky.

De Peel word niks voor mij, ik zal vandaag gaan trainen, maar het waaide te hard en het heeft ook geen zin om ongetraind daar te verschijnen.

Mike

Mike,

Als je met windkracht 4 op Leeuwarden niet kunt vliegen kun je de helft van je vliegdagen wel thuis blijven.

Gr. Rob

Back