e-revo 1:16 vxl trainingsmode??

hey, ik heb denk ik een probleempje met mijn e-revo 1:16 vxl. ik heb hem gisteren gehaald bij toemen. hij staat nu in trainingsmode (50/50) maar als ik hem in de normale mode (70/30) dan gaat hij automatisch gas geven en als ik dan gas geef dan stopt hij er mee!:confused: kan iemand mij a.u.b. helpen

het is niet op de zender dat je de omschakeling van trainingsmode naar 'normale' mode moet maken, maar op de regelaar. Laat de 50/50 instelling op de zender en houdt het knopje op de regelaar ingedrukt tot het rode ledje 1 maal knippert om normale moe te hebben, houdt het nog langer ingedrukt tot het 3 maal knippert om trainingsmode te selecteren.

En als ik het niet mis heb mag je de instelling op de zender van 50/50 naar 70/30 en omgekeerd enkel doen wanneer zender en auto uitgeschakeld staan. Anders krijg je inderdaad dat hij alleen gaat rijden. Maar dat moet ik later even testen om te kunnen bevestigen.

Mvg

Laatst bewerkt:
het is niet op de zender dat je de omschakeling van trainingsmode naar 'normale' mode moet maken, maar op de regelaar. Laat de 50/50 instelling op de zender en houdt het knopje op de regelaar ingedrukt tot het rode ledje 1 maal knippert om normale moe te hebben, houdt het nog langer ingedrukt tot het 3 maal knippert om trainingsmode te selecteren.

waar is dan de (70/30) voor? en bedoel je de esc? (srry misschien domme vraag:D)

images

Oftewel, ga even op je gemak ( desnoods met je vader ) even het manual doorlezen, want dit staat allemaal beschreven in dat boekje.

die 70/30 instelling is naar mijn mening een overbodige optie, het laat je toe nog nauwkeuriger het gas te doseren, maar waarom weet ik zelf niet goed..
En ja met regelaar bedoel ik de ESC ;)

En zoals westcoast al suggereert is het zeer raadzaam de manual (handleiding) eerst door te lezen alvorens ermee te rijden.

die 70/30 instelling is naar mijn mening een overbodige optie, het laat je toe nog nauwkeuriger het gas te doseren, maar waarom weet ik zelf niet goed..
En ja met regelaar bedoel ik de ESC ;)

En zoals westcoast al suggereert is het zeer raadzaam de manual (handleiding) eerst door te lezen alvorens ermee te rijden.

ja weet ik maar ik wilde te graag rijden :D

je moet je accu aansluiten en dan zet je je zender aan en daarna druk je het knopje van je esc (aan uit) in en houd je hem ingedrukt totdat hij 1x rood knippert en dan laat je hem los.

dan kun je weer rijden op 100%

gr ernst

Back