Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
het draagvlak wordt verkleint met de hpi versie:
![]()
T.o.v de traxxas versie die geheel over de stubaxle komt en de krachten verdeeld:
![]()
Lol, dat is wel extreem overdreven, die afstand. 't is nog niet eens een millimeter. :lol:
Rijdt zelf al 2 jaar lang rond met de HPI meenemers (zonder shims zelfs, dus kan de wielen ongeveerd een milimeter heen en weer schuiven met met de as.)
Heb tot nu toe nog geen as kapot gereden (heb de stalen assen van traxxas.)
Sterker nog, de assen beginnen slijtage te vertonen rondom de gaten waar de pen doorheen zit (waar de meenemer op zit.) maar de as zelf heb ik nog niet kapot gekregen.
sterker nog, hebben hier 4 auto's rijden met deze meenemers. 2 E-Revo brushless edition, en 2 1/8 Rally (ook met de 2200kv motor set op 6s)
tot nu toe nog geen as kapot gereden. dus wellicht had het dan ook wat met je rijstijl te maken?
Het enige wat je bij de HPI meenemers moet doen, is ze lekker strak aandraaien. anders komen de moeren los, en beginnen je wielen speling te krijgen. (ik draai ze ook altijd met een rateltje aan, vrij strak dus.)
maar op die manier komen ze dus niet los, en blijven ze heel. Lijkt me dus de goede montage dan.Plus dat ze qua speling veel beter zijn als de traxxas meenemers. en ze kosten nog niet eens een kwart van wat die traxxas dingen kosten. :shock: nou, dan wist ik het wel.