Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zie de foto.Wijken de diameters van de tandwielen dan zoveel af? Mod1 is een grovere vertanding, dus logisch dat je dan minder tanden op het wiel hebt
Het gebeurde dus meteen toen je het wiel de eerste keer liet draaien? Defty bedoelt niet vuil aan de band, maar vuil IN de band. Ik heb hetzelfde voor met een van mijn oude e-revo wielen, maar ik heb het gevoel dat dat komt doordat er nog altijd (na vele pogingen om het eruit te halen) wat vuil in zit...nee dat kan niet, er is zeker geen vuil aan de band, maar als je traag rijd dan is het echt een slag in het wiel, bij snel rijden, gaat het linker wiel echt als een razenden tekeer, ik heb er zelf niets aan gedaan, de wagen komt net uit de doos, bij de eerste test niet zo opgelet maar nu ik eens in het bos ben gaan rijden, valt het echt op, ook bij het sturen , voel de de wagen steeds uit ballas trekken door het achterwiel, ik heb ook het een paar keer afgetrokken en er WD-40opgedaan maar niets help,
hopelijk kunnen jullie me helpen
699 euro mag wel recht lopen volgens mij
Tsja, terug naar de winkle voor advies c.q. garantie? Het is in ieder geval niet normaal en ook niet goed
Je kunt eens proberen te balanceren? Ik doe dat zelf wel eens met een oude aandrijfas, waar ik alleen het laatste stukje van gebruik (zit in de wheel-carrier) Die kan dan vrij ronddraaien. Wiel er op zeten, en dan het zwaarste punt draait vanzelf nar beneden. Kwestie van wat extra gewicht aan de andere kant in plakken, en dan moet het weer (een tijdje) goed gaan. Er zij voldoende topics gewijd aan het balanceren van wielen, moet je maar even zoeken op dit forum
Andere optie is toch de band van de velg te halen, en te controleren of de insert (schuimrubber binnenband) nog wel heel is. Ik heb wel eens gehad dat die niet goed meer was. (overigens wel veroorzaakt doordat er veel zand in was gekomen). Hoe je de band verwijderd is ook meer dan voldoende aan bod geweest, en eenvoudig terug te zoeken.
Overigens zijn de standaard banden die gemonteerd zijn niet van wereld kwaliteit, je kunt afhankelijk van je situatie, overwegen een paar betere banden te kopen. Sinds er in de truggy cup een bandenreglement is, worden er met enige regelmaat goede 2ehands banden aangeboden via dit forum
Waar woon je in de buurt?
als het een beetje in de buurt van Almelo is, wil ik het wiel wel voor je lijmen. (ps: dat de banden los laten is een beetje een probleem met die wielen, vooral als je op 6s lipo gaat rijden.)
O ja, maak meteen gaatjes in de band (midden in het loopvlak, 2 gaten zou genoeg moeten zijn)
Riko en stroomstrijkijzer komen volgens mij beide uit Gent, Riko zeker maar of je die je band wilt laten plakken weet ik niet.
Ligt er een beetje aan wat je zoekt.mensen.
waar kan ik online(liefst europa) het beste traxxas stukken bestellen die er rap zijn.en met paypal kan betalen?
iemand tips voor mij?