Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de Maximale ontlaadstroom van die Lipo's is 100A, de MMM kan tot 125A trekken, dus dat gaat waarschijnlijk niet goed.
(zal wel goed kunnen gaan, maar ik zou het niet riskeren. )
Een Mamba Monster Max kan 120A continu en een piek van 1080A aan.
Als de LiPo maximaal 100A kan leveren dan zit je safe aangezien de piek zich bevindt tijdens het optrekken/acceleren en vandaar dat de MMM een piek van 1080A kan hebben.
Een 2200Kv kan een continu vermogen van 1200Watt leveren, deel dat door het aantal Volts dat je gebruikt en dan weet je wat het amperage continu is (theoretisch).
Hoe hoger je voltage hoe lager je amperage (P=UxI oftewel vermogen = Volts x Ampere)
Mijn LiPo is 5000Mah en 35C, gaat prima met de MMM en de 2200Kv motor! Het spul wordt niet eens warm (een teken van efficientie en een handelbaar amperage voor de regelaar).
de lipo's kunnen kapot gaan, jammer genoeg. (bol gaan staan.)
als je echter de vertanding voor NiMh aan zult houden met de 4s lipo er in, verwacht ik dat je geen problemen zult hebben.
dus als ik met 2x2 s lipo's rij moet ik niet vertanden
als je die lipo's gaat gebruiken die maar 100A kunnen leveren, zou ik zeker weten neit vertanden.
als je lipo's gaat gebruiken die de benodigde 125 ampere kunnen leveren (liefst zelfs 150, gezien deze dan nog koeler zullen blijven) zou ik hem naar 18/54 vertanden.