E-REVO topic

@>ET: Net even een paar foto's voor je geschoten. Als je meer wilt zien/weten hoor/lees ik het wel.
full

full

full

full

full

Groet,

MadCow

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Madcow; Holy crap! Heb je wel power genoeg om trial te rijden?? (sarcastisch) :worship:

Gave verlichting trouwens! Echt stoere poep.:mrgreen:

Groeten, Jean-Baptist.

@>ET: Net even een paar foto's voor je geschoten. Als je meer wilt zien/weten hoor/lees ik het wel.

full

Groet,

MadCow

Ben heel benieuwd naar de twee headlights op de bullbar op je voorbumper, heb je daar close-ups van? Ik wil hetzelfde eigenlijk mijn E-Revo bevestiging maar jouw setje is voor een Summit toch? Wil eens kijken of dit gaat passen, ben btw nog nergens online een setje tegengekomen.....of ik kijk weer eens niet goed genoeg.

Haha, tja op e-bay kun je ALLES vinden.........

Ben een nOOb op RC gebied (buiten helicopters om) en heb nog niet zoveel websites gevonden, wel een redelijk aantal en deze heb ik afgestruind voor een Summitsetje maar geen succes. Ik zal nog eens beter zoeken.

Waar ik trouwens eens benieuwd naar ben is of de standaard kap voor een E-Revo ook vervangbaar is door een ander soort kap. Ik lees hier heel weinig over.
Heb gisteren een "kale" E-Revo kap besteld met een Tamiya bus kleur metallic paars, vind het originele kappie niet echt geweldig.

Haha, tja op e-bay kun je ALLES vinden.........

Ben een nOOb op RC gebied (buiten helicopters om) en heb nog niet zoveel websites gevonden, wel een redelijk aantal en deze heb ik afgestruind voor een Summitsetje maar geen succes. Ik zal nog eens beter zoeken.

Waar ik trouwens eens benieuwd naar ben is of de standaard kap voor een E-Revo ook vervangbaar is door een ander soort kap. Ik lees hier heel weinig over.
Heb gisteren een "kale" E-Revo kap besteld met een Tamiya bus kleur metallic paars, vind het originele kappie niet echt geweldig.

Het zijn Summit onderdelen, ik heb me ook de tandjes gezocht en uiteindelijk alles zelf uitgevogeld aan de hand van de exploded views en parts list van de SUMMIT op de Traxxas site. Ook heb je pagina 9 van de manual nodig.

TRAXXAS Summit (#5607) - Exploded Views

Ik zal zo een close-up voor je maken zonder kap... :)

Foto moet even wachten helaas, m'n camera heeft pootjes gekregen :confused:

Ik w8 af;)

Heb de exploded views al doorgespit en de partlist effe uitgeprint, ga binnenkort maar eens wat bestellen! Was de montage van deze onderdelen makkelijk op de Revo of moest je diverse aanpassingen doen?

Laatst bewerkt:

De kap van madcow is een aardig voorbeeld wat voor kappen er nog meer op passen ( gok een proline chevy c10 kap )

Ik krijg binnenkort ook een truck kap binnen.
Deze:
PRO319300-450.jpg

Verder kun je kijken bij prolineracing wat er allemaal nog meer op de revo past. Op de site staat ook een application guide, dan kun je zien of die kap wel op de revo past of niet.

http://www.prolineracing.com/catalog/Bodies-26-1.html

Laatst bewerkt:
Ik w8 af;)

Heb de exploded views al doorgespit en de partlist effe uitgeprint, ga binnenkort maar eens wat bestellen! Was de montage van deze onderdelen makkelijk op de Revo of moest je diverse aanpassingen doen?

Montage was makkelijk heb geen aanpassingen hoeven doen :), het uitzoeken niet, ben nog bezig met het uitvogelen van de Locking diffs. Voor de Summit bleken nog geen goede onderdeel pakketjes te zijn :( Was dus een heel precies bestel werkje.

full

Voor de verlichting heb je de volgende TRXxxxx onderdelen nodig:
5697 Differential Locking Controller
5636 Rear bumber
5635 Front bumper
5634 Bullbar
5687 LED center harness
5689 LED front
5688 LED rear

Ik heb het bij PK besteld, werkt perfect!

Groet,
MadCow

Back