Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, want ik kan hem wel bekijken alleen niet in de uiteindelijke kwaliteit.komt dus op hetzelfde neer......:sleepy:
filmpje werkt niet![]()
@>ET, rijdt je revo al?
@>ET: Net even een paar foto's voor je geschoten. Als je meer wilt zien/weten hoor/lees ik het wel.
![]()
Groet,
MadCow
ben btw nog nergens online een setje tegengekomen.....of ik kijk weer eens niet goed genoeg.
e-bay![]()
Haha, tja op e-bay kun je ALLES vinden.........
Ben een nOOb op RC gebied (buiten helicopters om) en heb nog niet zoveel websites gevonden, wel een redelijk aantal en deze heb ik afgestruind voor een Summitsetje maar geen succes. Ik zal nog eens beter zoeken.
Waar ik trouwens eens benieuwd naar ben is of de standaard kap voor een E-Revo ook vervangbaar is door een ander soort kap. Ik lees hier heel weinig over.
Heb gisteren een "kale" E-Revo kap besteld met een Tamiya bus kleur metallic paars, vind het originele kappie niet echt geweldig.
Sorry, was te snel... Mijn oprechte excuses! Ook namens JouwTube wegens geleden schade door vertraging...![]()
Foto moet even wachten helaas, m'n camera heeft pootjes gekregen![]()
Waar ik trouwens eens benieuwd naar ben is of de standaard kap voor een E-Revo ook vervangbaar is door een ander soort kap. Ik lees hier heel weinig over.
Heb gisteren een "kale" E-Revo kap besteld met een Tamiya bus kleur metallic paars, vind het originele kappie niet echt geweldig.
Ik w8 af
Heb de exploded views al doorgespit en de partlist effe uitgeprint, ga binnenkort maar eens wat bestellen! Was de montage van deze onderdelen makkelijk op de Revo of moest je diverse aanpassingen doen?